معاون استانداری فارس: دولت به توسعه پایدار روستاها نگاه ویژه دارد

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، ارتقای وضعیت اقتصادی روستائیان را زمینه ساز تحقق شعار سال و بالندگی کشور دانست و گفت: در همین راستا، دولت چهاردهم نگاه ویژه‌ای به توسعه پایدار بخش روستایی و به ویژه حوزه بهداشت و سلامت روستائیان دارد.

به گزارش ایرنا، محمود رضایی کوچی، شنبه در جمع خبرنگاران افزود: از جمله اقداماتی که در جهت توسعه روستاها می توان انجام داد تقویت دهیاری‌ها است که بر همین اساس طی ۶ ماه اخیر اقدامات مثبتی در حوزه حمایت از دهیاری‌های استان انجام شده است.

وی ادامه داد: تصویب و ابلاغ تسهیلات طرح درآمدزایی دهیاری‌ها به ارزش سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال، واریز افزون بر ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌های فارس از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده و اختصاص کد اجرایی به ۶۹ دهیاری استان از مهمترین اقدامات انجام شده در جهت حمایت از دهیاری ها است.

معاون استانداری فارس: دولت به توسعه پایدار روستاها نگاه ویژه دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس، با اشاره به اعطای بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات معیشتی به دهیاران استان طی ۶ ماه اخیر گفت: طی مدت مذکور افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبارات عمرانی ۴۲ به حساب بیش از ۳۰۰ دهیاری استان واریز و ۱۰۶ دستگاه ماشین جمع آوری زباله نیز به دهیاری های استان اهدا شد.

رضایی کوچی افزود: امیدواریم مجموعه اقدامات انجام شده و حمایت های صورت گرفته منجر به رشد اقتصادی روستاها، ارتقای سطح زندگی روستائیان، مهاجرت معکوس و تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha