فولاد خوزستان - ذوب‌آهن؛ سرخ‌پوشان اهوازی در اندیشه اولین برد خانگی

اهواز - ایرنا - تیم فولاد خوزستان در حالی به مصاف ذوب آهن در هفته ششم لیگ برتر می‌رود که در اندیشه اولین برد خانگی خود است.

به گزارش روز شنبه ایرنا تیم فولاد خوزستان در ششمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور، آماده تقابل با یکی از تیم‌های مطرح لیگ یعنی ذوب آهن است که تاکنون یک برد و چهار تساوی مقابل حریفان داشته است.

سرخ‌پوشان اهوازی که آخرین بازی خود در لیگ را با برتری مقابل هوادار پشت سر گذاشتند، امیدوار هستند در خانه برابر ذوب آهن به نتیجه مدنظر دست یابند. فولادی‌ها بعد از پیروزی مقابل هوادار با روحیه بهتری کار خود را دنبال کرده و آماده این بازی حساس و دشوار هستند.

فولادی ها در هفته نخست لیگ، نساجی را در مازندران از پیش رو برداشتند و در ادامه مقابل تیم مس رفسنجان آن هم در اهواز متوقف شدند همچنین در هفته سوم برابر پرسپولیس تن به شکست داده و ۲ بازی بعد خود مقابل تیم های خیبر و هوادار را با تساوی و برد به پایان رساند.

در سوی مقابل تیم ذوب آهن نیز که تاکنون چهار تساوی و یک برد کسب کرده در بازی مقابل فولاد به دنبال کسب امتیاز است تا جایگاهش را در جدول رده‌بندی تثبیت کند اگرچه کار بسیار دشواری خواهد داشت.

شاگردان گل محمدی در چند روز اخیر تمرینات متنوع و با نشاطی انجام داده و آماده این بازی نفسگیر هستند در سوی مقابل بازیکنان ذوب آهن به دنبال خلق یک شگفتی دیگر در لیگ هستند.

هر ۲ تیم از کادر فنی خوب و با دانشی بهره می‌برند و این موضوع جذابیت بازی را دوچندان می کند لذا باید دید اندیشه‌های کدام مربی بر دیگری برتری خواهد داشت.

این دیدار در شرایطی برگزار خواهد شد که شرایط آب و هوایی اهواز در وضعیت نسبتا مناسبی برخوردار بوده و قطعا هواداران بیشتری در ورزشگاه حاضر می‌شوند.

این دیدار از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار می‌شود و برگ برنده فولادی‌ها حضور هواداران این تیم است که برای اولین برد خانگی خود لحظه شماری می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha