۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85610424
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرونده فوت مشکوک در زنجان قتل از آب درآمد

۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۵
کد خبر: 85610424
پرونده فوت مشکوک در زنجان قتل از آب درآمد

زنجان - ایرنا -رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی زنجان، پرونده فوت مشکوک، قتل از آب درآمد و قاتل شناسایی و دستگیر شد. 

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس زنجان، سرهنگ کارآگاه محمد علی آدینه لو روز شنبه با بیان این مطلب، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره فوت مشکوک خانم ۱۹ ساله، پرونده به منظور رسیدگی به پلیس آگاهی ارجاع شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.
وی تصریح کرد: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی با انجام اقدامات اطلاعاتی، فنی و پلیسی پرده از راز این قتل گشودند.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: با تلاش کارآگاهان متهم مرد ۲۶ ساله با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد و در تحقیقات تکمیلی به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
آدینه لو خاطرنشان کرد: تمامی قتل های استان در ایام گذشته به صورت ۱۰۰ درصدی کشف شده که برابر بررسی های صورت گرفته، علت اصلی وقوع قتل را اختلافات فردی،نزاع، اختلافات مالی و ملکی و ضعف در نظارت والدین در سنین نوجوانی و جوانی عنوان کرد.

کشف ۱۲۲ تن گندم احتکار شده در زنجان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف ۱۲۲ تن گندم احتکار شده در یکی از روستاهای زنجان به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین بدری افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مبنی بر احتکار گندم در انباری واقع در یکی از روستاهای زنجان مراتب در دستور کار ماموران دایره مبارزه با جرائم اقتصادی و اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با انجام تحقیقات تخصصی پلیسی، محل گندم احتکار شده شناسایی شد و ماموران با هماهنگی قضایی و با حضور نمایندگان ادارات مربوط استان زنجان به محل اعزام شدند که در بازرسی از این انبار مقدار ۱۲۲ تن گندم احتکار شده را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان تصریح کرد: کارشناسان ارزش گندم مکشوفه را ۲۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعلام کردند که در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بدری افزود: پلیس با محتکران کالا و بر هم زنندگان نظم اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می کند و اجازه فعالیت به برهم زنندگان نظام اقتصادی را نخواهد داد.

اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز در خدابنده

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح جمع آوری اتباع خارجی غیرمجاز در شهرستان خدابنده خبر داد.

سرهنگ محسن غنیمتی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده، طرح جمع آوری اتباع خارجی غیر مجاز را در سطح شهرستان اجرایی کردند.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته نفرات دستگیر شده که بدون هرگونه مدارک قانونی به صورت قاچاقی وارد کشور شده بودند و ضمن استقرار در مناطق حومه ای شهرستان به صورت غیر مجاز اشتغال داشتند، جهت انتقال به کشورهای مبدا در اختیار مسئولان مربوطه در اردوگاه " البرز" قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha