امام جمعه اهل سنت بندرعباس: رژیم جعلی صهیونیست هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست

بندرعباس - ایرنا - امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس در پیامی حمله رژیم جعلی صهیونیست به لبنان را محکوم کرد و گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی اسرائیل با حمله بی‌رحمانه به لبنان نشان داد که هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست

به گزارش ایرنا از دفتر امام جمعه اهل سنت هرمزگان، شیخ یوسف جمالی روز شنبه اظهار کرد: متاسفانه نظام بین‌المللی و در صدر آن ابرقدرت‌ها نشان داده‌اند که با ادعای صلح‌طلبی و فراخوان نمایشی به مذاکرات و آتش‌بس فقط فرصت جنایت بیشتری برای اسرائیل مهیا می‌کنند.

وی بیان کرد: ضمن محکومیت جنایت جدید رژیم صهیونیستی و سکوت هدفمند کشورها در قبال آن، از خداوند متعال می‌خواهیم مردمان مظلوم این منطقه را از درد و رنج و آوارگی در امان بدارد و منطقه شاهد داغ دیگری همچون فاجعه غزه نباشد.

به گزارش ایرنا، جنگنده های رژیم صهیونیستی شب گذشته محلات مسکونی منطقه حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به‌صورت پیاپی بمباران کردند. ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد هدف این حملات، مرکز فرماندهی اصلی حزب‌الله بوده است.

برخی منابع صهیونیستی اعلام کردند که حمله شامگاه جمعه‌ به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام شده است.

این منابع تاکید کردند ظاهرا یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای نخستین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم جعلی صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha