۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۰
کد خبر: 85610512
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

عاملان قتل در بندرلنگه کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شدند

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی بندرلنگه از شناسایی و دستگیری عاملان قتل یک نزاع و درگیری در یکی از محلات این شهرستان کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سرهنگ محمد امین نوروزی روز شنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: درپی اعلام یک مورد نزاع و درگیری و قتل عمد یک نفر از اهالی شهرستان بندرلنگه، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: با اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی انجام شده، سه نفر از عاملان قتل که پس از وقوع قتل از محل متواری شده بودند؛ شناسایی شد.

فرمانده انتظامی بندرلنگه اظهار کرد: ماموران انتظامی بندرلنگه با اجرای طرح مهار و با همکاری اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی استان ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان در یکی از روستاهای دوردست شهرستان با تشکیل تیمی به محل اعزام و متهمان را در حالی که در زمین‌های کشاورزی و در بوته‌های منطقه مخفی شده بودند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بندرلنگه اظهار کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی لب به اعتراف گشوده و به جرم ارتکابی و قتل مقتول به انگیزه اختلافات قبلی و خانوادگی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha