پیشکسوت دفاع مقدس: صهیونیسم زوال خود را نزدیک کرده است

کرمان - ایرنا - پیشکسوت دفاع مقدس و رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی و نیز تاکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: دکترینی برای صهیونیست‌ها رقم خورده و خودشان هم قبول دارند که زوال خود را نزدیک کرده‌اند و این اتفاق طی یک بازه زمانی اتفاق می‌افتد.

علی شجاع‌حیدری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جریان غزه باعث شد که مرگ صهیونیست‌ها زودتر فرا برسد و در این زمینه اول اینکه افکار جهانی آماده هر بلایی شده که بر سر رژیم کودک‌کش اسراییل و استکبار بیاید/

وی اظهار کرد: در گذشته افکار عمومی و رسانه‌های خارجی مختلف به صورت دیگری مسایل غزه را تحلیل می‌کردند اما اکنون افکار جهانی عادلانه و تعادل بخش در بین جوانان، نوجونان و افکار حقیقت‌یاب به این موضوع رسیده که صهیونیست ها غیر از جنایت کاری انجام نمی دهند.

این پیشکسوت دفاع مقدس با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله با بیان اینکه حمله رژیم صهیونیستی به غزه و جنوب لبنان خون معصومان، کودکان، زنان و غیرنظامیان زیادی را بر زمین ریخته گفت: حال آنکه این زنان و کودکان افراد نظامی نیستند اما مورد تهاجم قرار می گیرند لذا عدالت الهی ایجاب می کند که اسراییل به سزای اعمال خود برسد و این عدالت جهانی در واقع تحقق می یابد.

وی ادامه داد: افکار عمومی هم آمادگی آن را پیدا می کند که عمر صهیونیست جهانی کوتاه و کوتاه‌تر شود و اگر اکنون هم رژیم صهیونیستی به نابودی برسد باعث خوشحالی مردم جهان خواهد شد.

شجاع حیدری در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و آثار آن افزود: دفاع مقدس باعث شد ما به هدف خود در عرصه های مختلف نظامی، فرهنگی، صدور انقلاب به جهان و در عرصه مقاومت و دفاع از حق و جریان دفاع از حق و مقاومت سریع تر برسیم.

پیشکسوت دفاع مقدس: صهیونیسم زوال خود را نزدیک کرده است
شجاع حیدری

جنگ تحمیلی دانشگاه انسان‌سازی بود

وی در ادامه با بیان اینکه دفاع مقدس باوجود همه سختی‌ها باعث دستاوردهای بسیار بزرگ و با ارزشی نیز در انقلاب ما شد خاطرنشان کرد: بدون دفاع مقدس شاید ما به این عظمت، بزرگی، قوت و قدرت انقلاب خود دیرتر می رسیدیم و حتی بدون این فرهنگ شاید به برخی دستاوردها نمی توانستیم در این مقطع دست پیدا کنیم لذا هفته دفاع مقدس به معنی پاسداشت این حرکت و موج است.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان همچنین با اشاره به رویکردهای مبتنی بر تجربه، آموزش، علم آموزی، گستره و صدور انقلاب ما به جهان گفت: مدتی از انقلاب ما نگذشته بود که صدام به تحریک ابرقدرت های دنیا به کشور ما حمله کرد و آنان فکر می کردند که طی چند روز می توانند نظام ما را ساقط و کشور را تصاحب کنند، اما رهبری های مقتدرانه حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و عنایات الهی به این انقلاب باعث شد که دشمنان ما با شکست روبه رو شوند و جنگ تحمیلی در ادامه باعث شکل گیری یک نهضت و دانشگاه انسان سازی در ابعاد فرهنگی کشور ما شد.

وی تصریح کرد: اشاره رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر به لایه های مختلف فرهنگی، نظامی و پشتیبانی است؛ یعنی در عرصه فرهنگی مسائل دفاع مقدس را به نسل جوان خود منتقل کنیم و در این زمینه باید جنگ تحمیلی، چگونگی شگل گرفتن آن و آنچه باعث مقاومت و پیروزی ما شد را به نسل جوان بازگو کنیم.

شجاع حیدری افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، هشت سال دفاع مقدس زمان کمی نیست و ما در این مدت توانستیم ماشین جنگی دشمن را از کار بیندازیم و پیروزی در جنگ تحمیلی با وجود مقاومت جوانان ما محقق شد.

وی تاکید کرد: میانگین سنی حضور نیروهای ما در ترکیب جبهه ها، سن جوانی و نوجوانی بود که این موضوع نشان می دهد چه اتفاقاتی در مغزهای متفکر ما ایجاد شده بود، در حقیقت شکل گیری انقلاب ما از سن جوانی و نوجوانی نهادینه شده بود و این تفکر بایستی در حال حاضر هم ادامه یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha