امام جمعه قشم: شهادت «نصرالله» آغاز تاریخ جدید جبهه مقاومت اسلامی است

قشم - ایرنا - امام جمعه قشم گفت: شهادت سید حسن نصرالله آغاز تاریخ جدید جبهه مقاومت اسلامی و نابودی رژیم کودک کش، تروریست و مفلوک صهیونیستی با قدرت خداوند سبحان به دست رزمندگان، مجاهدان و آزادی‌خواهان عالم است.  

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی عصر شنبه در گفت و گو با ایرنا با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم ایران و لبنان و همه رزمندگان جبهه مقاومت در سرتاسر عالم اظهار کرد: شهادت سید مقاومت، دل هر آزاده‌ای را به درد آورد و غم فراقش، آتش به جان همه زد.

وی با بیان اینکه شهادت، هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته ترین افراد برای کسب این مدال پرافتخار و همجواری با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در رضوان الهی هستند، افزود: شهادت سرور مقاومت و سلاله حضرت سیدالشهدا(ع) محکوم بوده و این محکومیت به معنای نابودی نگاهی است که به دنبال حذف مقامات بلندپایه یک کشور دست به جنایت و ترور می‌زند.

امام جمعه قشم افزود: دشمن زبون و ددمنش صهیونیستی، در خیال خام خود، می پندارد که با شهادت نماد مبارزه با ظلم، پناه مظلومان و ستم‌دیدگان لبنان و منطقه پرچم حزب الله و مجاهدت های آن را در دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) بر زمین انداخته، حال آنکه خیل عظیم سربازان جان بر امام عصر(عج) و پیروان خمینی کبیر و خلف برحقش، علم جهاد و مقاومت را راسخ‌تر از قبل بر دوش کشیده، اجازه نخواهند داد خون این شهید محبوب و بزرگ راه قدس و همرزمان و همراهانش، پایمال شود.

حجت الاسلام حاجبی با اشاره به اینکه «سید حسن» شهیدی است که نور چشم همه آزادی خواهان عالم به ویژه جبهه مقاومت و زنان و مردانی بود که تکیه بر علم حزب الله داشتند، گفت: اگر چه که با شهادت او و همراهانش داغ سنگینی بر دل های همه دوستداران او نشسته اما شایسته و بایسته است که تمامی مسلمان شیعه و اهل سنت حول محور امام جامعه مسلمین حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) منتظر و گوش به فرمان معظم له باشیم.

وی تاکید کرد: همه اهل عالم می دانند که شجره طیبه مقاومت که با خون شهدای راه قدس از جمله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی مهندس، شهید اسماعیل هنیه، شهید سید حسن نصرالله و دیگر شهدای راه قدس آبیاری شده است تا ظهور امام عصر(عج) از حیات و رشد باز نمی‌ایستد.

وی گفت: به نمایندگی از مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس، مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله امام خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله عرض می‌کنم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا دوازده جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha