نابودی رژیم جعلی صهیونیستی با این جنایات حتمی است

رشت - ایرنا - رئیس اتاق بازرگانی گیلان با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان به امت اسلامی و همه آزادگان جهان ضمن محکومیت این ترورها و اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت : با این خونها جبهه مقاومت منسجم تر شده و امت اسلامی را نیز متحدتر خواهد کرد و مرگ رژیم جعلی صهیونیستی حتمی خواهد بود.

قاسم رضائیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله به همه آزادیخواهان جهان گفت: رژیم قاتل صهیونیستی با خطای راهبردی برای فرار از شکست در غزه دست به حمله نظامی و ترور شهید سیدحسن نصرالله زد که با حکم جهاد کفایی رهبر انقلاب برای رویارویی با این رژیم غاصب و ظالم بی شک جبهه مقاومت متحدتر خواهد شد.

وی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله پاداشی برای یک‌عمر مجاهدت اوست. اما داغ این رسوایی تا پایان تاریخ برپیشانی تروریست سازمان‌یافته اسرائیل می‌ماند.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در پی ایجاد تشنج و برافروختن جنگی تمام‌عیار در منطقه است، آن‌ها از اینکه ایران و کشورهای همسایه قدرت و منزلت پیدا کنند، در هراس دائمی به سر می‌برند، ذات پلید آن‌ها اجازه نمی‌دهد که صلح و آشتی را به تماشا بنشینند.

رضائیان ادامه داد: دامی که آنان برای صلح در منطقه پهن کرده‌اند باید با کمک خردمندی جهانی برچیده شود. هر گلوله آن‌ها، شلیکی به قلب تمدن بشری، دستاوردهای صلح جهانی و جان مردمان بی‌گناه است و باید جامعه جهانی در برابر این رژیم غاصب بایستد.

جبهه مقاومت باقدرت تر در برابر وحشیگری رژیم صهیونیستی ایستادگی خواهد کرد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی هم با تسلیت شهادت سید مقاومت گفت: خبر شهادت نماد مبارزه با ظلم، شهید سید حسن نصر الله (رضوان الله تعالی علیه) و همراهان ایشان دلهای مسلمین جهان را لرزاند.

محمدسجاد سیاهکارزاده اظهار کرد: بدون تردید جبهه مقاومت باقدرت بیشتری در برابر وحشی‌گری‌ رژیم کودک کش صهیونیست ایستادگی کرده و به پیش خواهد رفت.

وی با محکوم کردن حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیست در غزه و لبنان که منجر به شهادت هزاران زن و کودک شده است ، اظهار کرد: این جنایت وحشیانه را به شدت محکوم کرده و این ضایعه دردناک را به محضر مبارک حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، و تمامی نیروهای شریف مقاومت و آزادی خواهان جهان تسلیت می گویم.

وی تصریح کرد: یقیناً وعده الهی «إنْ تنْصروا الله ینْصرکم و یثبّتْ أقدامکم» محقق خواهد شد و محور مقاومت و حزب‌الله پیروز قطعی این نبرد خواهد بود.

به گزارش ایرنا، شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان ششم مهرماه ۱۴۰۳ در جریان حملات هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه در جنوب بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha