سید "حسن نصرالله" الگویی برای  مبارزان و آزادیخواهان

یاسوج-ایرنا- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سید حسن نصرالله،با اخلاص و ایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

به گزارش ایرنا، "یدالله رحمانی" در پیامی به مناسبت شهادت "سید حسن نصرالله" تاکید کرده است: سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود.

رحمانی اضافه کرد: این مجاهد نستوه با روحیه‌ای مبارز و دلی سرشار از عشق به اسلام و وطن، نه تنها برای ملت لبنان، بلکه برای همه ملت‌های آزاده جهان، مایه افتخار و الگو بود که بی‌تردید خون پاک این شهید سرافراز، همچون خون همه شهیدان راه حق، درخت مقاومت را استوارتر و انگیزه‌ای دوچندان برای مبارزه با ستمگران عالم خواهد بود.

رحمانی در ادامه یادآور شده است: ایشان که عمر پر برکت خود را در راه مبارزه با ظلم، دفاع از مظلومین و پاسداری از ارزش‌های اسلامی سپری نمود امروز به قافله عظیم شهدا پیوست و برگ زرینی دیگر به تاریخ پرافتخار مقاومت اسلامی افزود.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha