سید حسن نصرالله نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بود

سنندج- ایرنا- نماینده مردم سنتدج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: سید حسن نصرالله نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و استکبار بود که با شهادتش راه مقاومت مستحکم‌تر از همیشه شد.

محسن فتحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ضایعه بزرگ شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها برای حزب الله لبنان و جبهه مقاومت، بلکه برای همه مسلمانان و استکبار ستیزان جهان اندوه بار است.

وی افزود: شهید سیدحسن نصرالله با درایت و شجاعت خود، الهام‌بخش نسل‌های متمادی شد و نقش مهمی در دفاع از مظلومان و محرومان ایفا کرد.

نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجبس شورای اسلامی تاکید کرد: شهادت این سید عزیز و محبوب دل همه ایرانیان، انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه راه مقاومت خواهد بود و انشالله این شهادت، رژیم سفاک سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

فتحی افزود: شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشانه و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی را به پیشگاه رهبر معطم انقلاب اسلامی،فرماندهان، همرزمان و خانواده‌های آن شهیدان والامقام، همه ملت ایران و لبنان عزیز و همه دوستداران انقلاب اسلامی در جای جای جهان تسلیت می‌گویم.

سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت در حمله سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی، در منطقه ضاحیه بیروت به شهادت رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha