مردم شهرکرد در سوگ شهادت سید حسن نصرالله و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

شهرکرد- ایرنا- مردم شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری عصر شنبه با تجمع در میدان امامزادگان این شهر در سوگ شهادت سید حسن نصرالله و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مومن و ولایتمدار شهرکرد در این تجمع با سر دادن شعار «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل»، مقاومت و پایداری در برابر جنایات رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

مردم شهیدپرور شهرکرد همچنین با سر دادن ندای «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و «رهبر والامقام انتقام انتقام» بار دیگر ولایتمداری خود را نشان دادند و عنوان کردند که گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

مردم حاضر در این تجمع با سر دادن ندای «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، بر پایداری بر ارزش‌های دین تاکید کردند.

مردم شهرکرد در تجمع روز شنبه خود در میدان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) با مشت‌های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و نابودی استکبار جهانی را خواستار شدند.

راه جبهه مقاومت ادامه دارد

مردم شهرکرد در سوگ شهادت سید حسن نصرالله و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی تجمع کردند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در جمع تجمع‌کنندگان گفت: با شهادت سیدحسن نصرالله نه تنها راه جبهه مقاومت متوقف نمی‌شود بلکه روشن‌تر از قبل ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی افزود: راه شهدا و راه فداییان دین و حق و حقیقت در گذر تاریخ همواره وجود داشته و ادامه خواهد داشت تا روزی که پیروزی نهایی برای امت اسلام حاصل شود.

وی با بیان اینکه لبنان مظلوم شهدای بسیاری را تقدیم کرده و رهبران خود را در این مسیر از دست داده است، گفت: اگرچه سید حسن نصرالله این سید جلیل‌القدر و عالم مجاهد و مردم بزرگ تاریخ معاصر به خیل شهدا پیوست اما این مسیر ادامه دارد و مطمئن باشید راه ما روشن‌تر شده است.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه راه مقاومت و شهادت را امام حسین (ع) به ما نشان داده است، یادآور شد: کشورهای اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی باید نقشی فعالانه داشته باشند و همه مسلمانان وارد عرصه شوند چراکه شرافت اسلامی و عربی زیر سوال رفته است و حاشا به غیرت اعراب اگر از خود حرکتی نشان ندهند.

وی تاکید کرد: در این برهه حساس تاریخی اقتضا می‌کند که کشورهای عربی و مسلمانان محکم وارد میدان شوند.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهر ماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از سی و دو سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha