علمای اهل‌سنت خراسان‌شمالی: مسلمانان خدمات سیدمقاومت را فراموش نمی‌کنند

بجنورد - ایرنا - علمای اهل سنت خراسان شمالی امروز (شنبه) با صدور بیانیه ای به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، اعلام کردند که مسلمانان هیچگاه خدمات این سید مقاومت در دفاع از حقوق مسلمانان برابر رژیم صهیونیستی را فراموش نمی‌کنند.

به گزارش ایرنا در بیانیه آمده است: فرمانده محبوب و عزیز امت های اسلامی در تمامی عمرش در مقابل جنایت های رژیم صهیونیستی ایستاد و از حقوق مردم مظلوم فلسطین و دیگر مستضعفان در مقابل مستکبرین حمایت کرد.

این بیانیه افزوده است: شنیده شدن خبر شهادت سید حسن نصرالله، سالار جبهه مقاومت موجب جریحه دارشدن قلوب تمامی مسلمانان جهان شد و نتانیاهو و دیگر همدستان خبیثش بدانند آرمان های حزب الله خاموش نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: ما علمای اهل سنت خراسان شمالی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این بزرگ مرد جهان به محضر رهبر معظم انقلاب و جبهه مقاومت و ملت های مسلمان خواستار گرفتن انتقام فوری خون پاک این فرمانده عزیز از رژیم سفاک صهیونیستی هستیم‌.

افزون بر ۱۰ درصد از جمعیت یک میلیون نفری خراسان شمالی را ترکمن های اهل سنت تشکل می دهند که در شهرستان های راز و جرگلان، مانه و سملقان و بجنورد سکونت دارند.

به گزارش ایرنا، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان جمعه ششم مهرماه ۱۴۰۳ در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ششم مهرماه به پشتوانه حمایت آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک، دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha