۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85610893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل نشانه بارز اضمحلال صهیونیست‌هاست

ایلام - ایرنا - نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات وحشیانه رژیم مفلوک و تروریستی اسرائیل در نسل‌کشی و قتل عام کودکان بی‌گناه، نشانه بارزی از اضمحلال و نابودی صهیونیست‌ها است.

سارا فلاحی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه رژیم منفور صهیونیستی در ورطه نابودی قرار گرفته است، اظهار کرد: اسرائیل مولود ناپاک جبهه استکبار است که وقاحت و شقاوت علیه مردمان بی‌گناه و بی‌دفاع لبنان و فلسطین را از حد گذرانده است.

وی افزود: تمامی جنایات این رژیم علیه بشریت با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی و آمریکا انجام می‌شود و آمریکا نیز در این جنایات و کشتارهای بی‌رحمانه شریک است.

فلاحی ادامه داد: محور مقاومت و در رأس آن فلسطین و لبنان با هر جنایت صهیونیست‌ها، برای ادامه مسیر و آرمان خود مصمم‌تر می شود.

وی با انتقاد از سکوت و انفعال برخی کشورهای مسلمان منطقه در برابر جنایات رژیم تروریستی و کودک‌کش اسرائیل، تاکید کرد: اگر جلوی رفتارهای وحشیانه اسرائیل گرفته نشود، این خوی جنایت پیشگی، آرامش و آسایش منطقه و جهان را مختل می کند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه جنگنده‌های رژیم تروریستی اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha