پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

قم‌ - ایرنا - آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: با این اقدام خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد نمی شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از دفتر آیت‌الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در پیام خود آورده است: رژیم نامشروع صهیونیستی این‌باره نیز دست به جنایتی عظیم زد و علاوه بر کشتار بی‌رحمانه مردم بی دفاع، شخصیتی بزرگ و مجاهدی نستوه و انسانی مقاوم؛ جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای سید حسن نصرالله «ره» را به شهادت رساند.

پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی شهادت سید حسن نصرالله

وی ادامه داده است: البته شهادت نهایت آرزوی آن شخصیت بزرگ بود و سالیان متمادی در پی این سعادت بود، اما این رژیم با این عمل وحشیانه زمینه نابودی و محو خود را فراهم کرد و بی شک گروهای مقاومت خصوصاً حزب الله راه این شهید، که محو صهیونیست است‌ را ادامه خواهند داد.

آیت الله نوری همدانی در ادامه پیام خود نوشته است است: بر همه مسلمانان جهان فرض و لازم است در این مسیر کمک نمایند و همانطور که رهبر معظم انقلاب مرقوم داشته‌اند از حزب الله لبنان بعنوان محور مقاومت حمایت کامل داشته باشند و ان‌شاءالله خللی در عزم راسخ جبهه مقاومت ایجاد شد.

وی افزوده است: اینجانب شهادت این روحانی مجاهد؛ سید حسن نصرالله و دیگر شهدای اخیر لبنان رابه همه مسلمانان، و به خانواده معظم شهدا و به رهبری معظم انقلاب تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha