نصرالله، سید تکلیف گرا به وسیله بمب‌های آمریکای جنایتکار به شهادت رسید

تبریز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: سید حسن نصرالله، سید تکلیف گرا و مقلد رهبر معظم انقلاب بود که به وسیله بمب‌های هدیه داده آمریکای جنایتکار به شهادت رسید.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجف قلی زاده سرایی عصر شنبه در تجمع مردم تبریز علیه جنایت اسرائیل در به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: این جنایت به وسیله آمریکایی‌ها و بمباران رژیم صهیونیستی در تاریخ شکل یافت.

وی افزود: انقلاب اسلامی ۴۵ سال است که مقابل آمریکا، رژیم صهیونیستی و غربی‌ها قرار گرفته ولی هر پرچمی از دست یک سردار ما بیافتد، سردار دیگری آنرا برمی‌دارد.
وی ادامه داد: امروز سیدحسن نصرالله، این مرد بزرگ به وسیله موشک رژیم صهیونیستی به همراه سایر همراهان مظلومانه شهید شدند. سیدحسن چند دهه قبل از حوزه علمیه قم با فرمان رهبر معظم انقلاب حرکت و در جنوب لبنان سال‌ها مقابل آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد.

سرایی افزود: یاران او عماد مغنیه، مصطفی بدرالدین، مسئولان و فرماندهان بزرگ جبهه مقاومت یک تنه مقابل دشمن صهیونیستی ایستاده و یکی پس از دیگری شهید شدند و حتی فرزند جوان سید حسن نیز به شهادت رسید.

وی با بیان این‌که امروز هدف رژیم صهیونیستی نابودی حزب الله است، گفت: جنگ‌های ۳۳ روزه، ۲۳ روزه، سه روزه و امروز جنگ دیگری که توسط آمریکا و رژیم صهیونیستی مهیا شده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تاکید کرد: اگر سید حسن شهید شد، هزاران نصرالله‌ها، قاسم سلیمانی‌ها، بدرالدین‌ها عمادها برای دفاع از آرمان اسلام و تشیع هستند.

وی تاکید کرد: سید حسن، شیعه را در قلب مقاومت جاری ساخت و در جبهه‌ای که مرز رژیم صهیونیستی بود، مقاومت کرد و به شیعه عزت و قدرت داد و عظمت آنرا به رخ تمام عالم کشاند.

وی ادامه داد: تمام دسیسه‌ها زیر سر آمریکای جنایتکار است و ملت ایران فراموش نمی‌کنند که آمریکایی ها بیش از ۱۷ هزار ترور در کشور انجام دادند.

وی ادامه داد: امروز مسئولان فرهنگی استان باید فضایی ایجاد کنند تا در تمام شهرها و روستاها مردم به صحنه بیایند و از این سید بزرگ و سرداران جبهه مقاومت از فرماندهان بزرگ سپاه پاسداران که نامش در دوران جنگ داعش در عالم زنده است، حمایت کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha