۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85610960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجمع مردم کرج در محکومیت ترور سید مقاومت

۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۴۶
کد خبر: 85610960
تجمع مردم کرج در محکومیت ترور سید مقاومت

کرج - ایرنا - مردم کرج شنبه شب در محکومیت ترور سید مقاومت، شهید《سید حسن نصرالله 》در مصلی امام خمینی (ع) این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، گروه ها و دسته های مختلف مردمی پس از اقامه نماز مغرب و عشا با حضور در مصلی امام خمینی(ع) کرج هم‌نوا با جهان اسلام خشم و نفرت خود را از جنایات رژیم غاصب اعلام کردند.

تجمع کنندگان که اغلب آنان جوانانی بودند که پرچم ایران و فلسطین را به نشانه پایداری برافراشته نگه داشته بودند شعارهای《 مرگ بر اسراییل》، 《مرگ بر آمریکا》 و《 فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم 》سر می دادند.

همچنین برخی از تجمع کنندگان در حالی که تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه و رهبر معظم انقلاب را در دست داشتند با دست نوشته های با مضامین اسلام پیروز است بر این مهم تاکید داشتند که شهادت افتخارآمیز رهبر مقاومت نمی تواند مقاومت مردم لبنان، غزه و ایران را بکاهد.

تجمع مردم کرج در محکومیت ترور سید مقاومت

شماری از تجمع کنندگان نیز با در دست داشتن تصاویر کودک کشی رژیم غاصب با سر دادن《 حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست》اعلام داشتند رژیم غاصب ، متجاوز و ددمنش صهیونیستی از جنایت های خود که به شهادت بهترین جوانان لبنان ، زنان و کودکان فلسطین می انجامد هیچ بهره یی نخواهد برد بلکه هر خون بی گناهی که می ریزد ریشه مقاومت مقاوم تر و مستحکم تر می شود.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha