مردم قشم در محکومیت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تجمع کردند + فیلم

قشم - ایرنا - مردم بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس شنبه شب در محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در صحن امامزاده سید مظفر(ع) شهر قشم تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم قشم پس از اقامه نماز مغرب و عشا در صحن امامزاده سید مظفر (ع) این شهر تجمع و با سردادن شعارهای مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، الله اکبر، الله اکبر، خامنه ای رهبر، شهادت سید حسن نصرالله سرور مقاومت، روح روان مجاهدان و جان جانان مقاومان در مبارزه با رژیم کودک کش، جعلی و تروریست صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم سرزمین آب و آفتاب در کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس در شهرستان مرزی قشم همچنین با سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، آمادگی خود را برای مقابله با حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه فلسطین و لبنان اعلام کردند.

قشرهای مختلف مردم قدرشناس و شهیدپرور جزیره قشم امشب در این تجمع باشکوه با حضور حماسی خود یاد و خاطره فرمانده صادق الوعد حزب الله لبنان را گرامی داشتند.

در این تجمع معترضان با در دست داشتن پرچم های حزب الله لبنان خواستار انتقام از جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی در ضاحیه لبنان شدند.

حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه قشم در این تجمع شهادت مجاهد نستوه، سید مقاومت و فرمانده مومن، انقلابی و شجاع حزب الله پرافتخار لبنان «حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله» و دیگر شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، امت اسلامی، ملت و دولت شریف و قهرمان لبنان، مجاهدان سرافراز مقاومت اسلامی، حزب الله قهرمان و خانواده آن شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا دوازده جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha