امام جمعه پاوه شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

کرمانشاه - ایرنا - امام جمعه شهرستان مرزی و اهل سنت نشین پاوه در پیامی شهادت پرچمدار و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

در متن این پیام که شنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: رژیم سفاک و کودک‌کش صهیونیستی (لعنت الله علیه) بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و کمتر از دوماه پس از شهادت مجاهد صادق شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، این‌بار و در جبهه‌ای دیگر شهید بزرگوار سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی گناه لبنان را به شهادت رساند.

این حرکت ناجوانمردانه پیام روشنی دارد که برای رژیم صهیونیستی و هم¬پیمانانش، شیعه و سنی تفاوتی ندارد و هدف اسلام عزیز است.

در ادامه متن این پیام آمده است: اما بدون شک خوابی که اسرائیل برای جهان اسلامی دیده است تعبیری جز شکست برای این غده سرطانی نخواهد داشت و مقاومت از این پس با قدرت بیشتری به حرکت خود ادامه خواهد داد.

امام جمعه پاوه در بخش پایانی پیام خود آورده است: اینجانب از طرف خود، روحانیون منطقه و مردم مرزدار شهرستان پاوه، شهادت پرچمدار و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله را به محضر مقام معظم رهبری، بیت مکرم ایشان و مردم عزیــز لبنان تسلیت عـرض نـمـوده، از درگاه حی سبحان برای این شهید گرانقدر غفران الهــی و برای بازماندگان محترم صبـر و اجر مسألت می‌نمایم.

امام جمعه پاوه شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha