۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 2220
کد خبر: 85611063
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجتماع ضد صهیونیستی در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله در اهواز برگزار شد

اهواز - ایرنا - جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز در محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دست به تجمع زدند.

به گزارش ایرنا ، جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز همزمان با سراسر کشور در محکومیت به شهادت رساندن شهید مجاهد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در ضاحیه بیروت، همزمان با اجتماعات مردم انقلابی و ولایتمدار سراسر کشور، در مصلی مهدیه امام خمینی (ره) اهواز دست به تجمع اعتراضی زدند.

در این اجتماع حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه های علمیه خوزستان، جمعی از اعضای خبرگان رهبری، مدیران و مسئولان استان،جمعی از طلاب، روحانیون ، خانواده شهدا، بسیجیان، فرماندهان نیروهای مسلح، اقشار مختلف جامعه و زنان و دختران انقلابی حضور داشتند.

مردم کلانشهر اهواز با در دست داشتن پلاکاردهای سرداران رشید اسلام و امامین انقلاب با سردادن شعارهای ضد استکبار جهانی نسبت به سیاست‌های جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی و مظلومیت مردم غزه و فلسطین شعارهای حماسی سر دادند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

درپی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

ایشان فرمودند: همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت تاکید کردند: امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حزب‌الله لبنان ساعاتی پیش در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha