۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85611086
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

مردم گناباد در محکومیت شهادت سید حسن نصرالله تجمع کردند

گناباد - ایرنا - آحاد مختلف مردم گناباد شنبه شب با حضور در یک تجمع جنایتهای رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و فلسطین و از جمله شهادت "سید حسن نصرالله" دبیر کل حزب الله لبنان را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم گناباد با شرکت گسترده در این تجمع که در مقابل مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، با در دست داشتن تمثال دبیرکل حزب الله لبنان و شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و ای سید مقاومت راهت ادامه دارد ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و محکومیت شهادت سید حسن نصرالله، پشتیبانی خود را از جبهه مقاومت در مقابله با ترفندهای رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.

فرماندار گناباد در حاشیه این تجمع در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: دست پلید آمریکا از آستین رژیم غاصب صهیونیستی بیرون آمد و دبیر کل حزب الله لبنان را به شهادت رساندند و سید الشهدای جبهه مقاومت به فیض شهادت نایل آمد.

رضا نصیری ادامه داد: با خون پاک شهید سید حسن نصرالله جبهه مقاومت دوباره آبیاری شد و رژیم غاصب صهیونیستی با این اقدام روند نابودی خود را سرعت بخشید.

امام جمعه گناباد هم گفت: مردم شهید پرور این شهرستان به محض شنیدن شهادت سید حسن نصرالله بسیار ناراحت و عزادار شدند و با حضور پرشور در تجمع ضمن محکومیت شهادت دبیر کل حزب الله لبنان حمایت خود را از مردم لبنان و فلسطین نشان دادند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب ابراز امیدواری کرد: رژیم غاصب صهیونیستی به زودی در انتقام سختی که رهبر معظم انقلاب نوید دادند، گرفتار شود و شاهد نابودی این رژیم جنایتکار باشیم.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha