۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85611091
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اجتماع ملایری‌ها برای سید مقاومت + فیلم

۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۱۹
کد خبر: 85611091
اجتماع ملایری‌ها برای سید مقاومت + فیلم

همدان - ایرنا - مردم شهیدپرور و انقلاب ملایر در اعتراض به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت که منجر به شهادت رسیدن «سید حسن نصرالله» شهید مقاومت شد، تجمع کردند.

به گزارش ایرنا؛ سید مقاومت "سیدحسن نصرالله" سال‌ها قله‌های جهاد را یکی پس از دیگری فتح کرد، رهبری که در زمان سکون و سازش فخر جهان اسلام شد.

سیدحسن نصرالله شیرمردی است که تمام زندگی خود را صرف مبارزه با شرّ مطلق کرد و در این مسیر به افتخار شهادت نائل آمد و شهادت او مسیر تازه‌ای پیش روی جبهه مقاومت گشود.

جهان امروز هیچ شباهتی به جهان دیروز ندارد، حالا مرز میان ما و صهیونیست را خون پاک "سیدحسن نصرالله" ترسیم می‌کند، این مرز جز به جهادی تاریخ‌ساز آرام نخواهد گرفت.

مردم ملایر یکصدا با ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان اعلام کردند دشمنان این جبهه بدانند حزب الله زنده و اگر سربازی از این مقاومت در این نبرد سرنوشت‌ساز به فیض شهادت نائل شود، مسیر و مشی مقاومت، قدرتمندتر از همیشه خواهد بود.

مردم ولایی، شهیدپرور و انقلابی ملایر در این داغ سترگ همدرد ملت لبنان هستند و برای نقش‌آفرینی در فصل جهاد با دشمن سفاک صهیونیزم اعلام آمادگی کردند که برای حمایت همه‌جانبه خود از جهاد آخرالزمانی سربازان جبهه حق تشته و آماده‌اند و همه با هم یکصدا شعار "سید حسن نصرالله" را سر دادند: "لبیک یا حسین".

اجتماع ملایری‌ها برای سید مقاومت + فیلم

ملایری‌ها در این تجمع که شامگاه شنبه در مرکز شهر واقع در پارک چمران انجام شد، با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و پرچم لبنان، شعارهای "مرگ بر آمریکا"، مرگ بر اسرائیل"، "وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد"، "الله اکبر"، "خون حسین در رگ ما می‌جوشد/ بر ضد استکبار می‌خروشد" و "حسین حسین شعار ماست/ شهادت افتخار ماست" سر دادند و انزجار خود را اقدام تروریستی رژیم کودک‌کش صهیونیسم را اعلام کردند.

صلابت سیدحسن نصرالله هیمنه اسرائیل را در هم شکست

یک استاد حوزه علمیه در اجتماع مردمی ملایر گفت: یاران آخرالزمانی به سن ۶۳ که می‌رسند، به تکامل یاری صاحب الزمان(عج) می‌رسند و سیدحسن نصرالله نیز امشب مهمان "حاج قاسم سیدالشهدای جبهه مقاومت و سیدالشهدای جبهه خدمت آیت‌الله رئیسی است.

حجت الاسلام"محمد شمس" با بیان اینکه این شهدا با سید و مولای خود عهد کردند که مرگ عزتمندانه را با زندگی ذلت‌مندانه عوض نمی‌کنند، افزود: اگر دشمنان عالم ما را بین کشته شدن و ذلت مُخیّر کنند، ما ذلت را نمی‌پذیریم، چراکه می‌دانیم زندگی در سایه شهادت، عزت است.

وی خاطرنشان کرد: سیدحسن نصرالله ۳۰ سال حزب الله را به جایی رساند که هیمنه اسرائیل را درهم شکست و منتظریم نماز را در قدس بخوانیم.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: سید حسن نصرالله با صلابت، عزت و غیرت خود، هیمنه ترس و هیمنه پالس منفی را شکسته است و اعلام می‌کنیم اگر در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی عقب‌نشینی کنید، غضب الهی بر شما حاکم می‌شود.

حجت الاسلام شمس گفت: ما برای نابودی اسرائیل لحظه‌شماری می‌کنیم و ملت قهرمان ایران در این واجب عینی که رهبر مفظم انقلاب امروز فرمودند فرض است بر همه مسلمانان و همه کسانی که می‌توانند حزب‌الله را یاری کنند، باید به کمک لبنان بشتابیم.

اجتماع ملایری‌ها برای سید مقاومت + فیلم

وی با بیان اینکه برای مردم و سران لشگری و کشوری این موضوع واجب عینی است، افزود: شهادت سیدحسن نصرالله رسیدن به آرزوی او بود، همچنان که حاج قاسم جنگید تا به شهادت برسد، ما چه پیروز شویم و چه ما را ترور کنند، شهیدیم.

حجت الاسلام شمس تاکید کرد: ملت مسلمان و غیور ایران زمین که بارها نشان دادند پای این نظام هستند، گوش به فرمان ولی امر خدا بوده و اگر حکم جهاد دهند، حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و نمی‌گذاریم جنگ را به کشور به بکشانند.

وی گفت: ما برای شهادت سینه سپر کرده‌ایم و تن‌های ما آماده است تا رژیم صهیونیستی را از روی زمین محو کنیم.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha