۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۲:۰۲
کد خبر: 85611094
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

یزدی ها جنایات صهیونیستها در لبنان را محکوم کردند

یزد- ایرنا- مردم ولایتمدار یزد، شنبه شب در حرکتی خودجوش با تجمع در میدان تاریخی امیر چقماق این شهر، جنایات صهیونیستها و ترور سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، امام جمعه موقت یزد در این مراسم گفت: جبهه مقاومت با شهادت دبیرکل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله به راه خود برای رهایی قدس شریف ادامه می‌دهد.

حجت الاسلام" سید ناصر محمدی " در محکومیت جنایت اخیر اسرائیل غاصب در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله افزود: این جنایات و حمله به لبنان بار دیگر چهره این غاصب و باند جنایتکار را نشان داد.

وی ادامه داد: رژیم غاصب صهیونیستی به هیچ اصول اخلاقی و انسانی پایبند نیست و برای رسیدن به اهداف پلید خود دست به هر جنایتی می زند.

مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد گفت: رهبر حزب الله لبنان همه وجود خود را مخلصانه صرف نبرد با جبهه استکبار کرد و عاقبت در این بزرگ به شهادت رسید.

محمدی تاکید کرد: راه عزت و مقاومت قطعا با شهادت سید حسن نصرالله با قدرت و قوت ادامه دارد و باید مسلمین با وحدت کلمه مقابل دشمنان و اسرائیل غاصب ایستادگی کنند.

وی گفت: روز به روز با این شهادت ها جبهه مقاومت و روحیه مبارزه با استکبار در غزه و لبنان تقویت می شود و عزت و نصرت نهایی از جبهه حق است.

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند باید راه شهدا و جبهه مقاومت تقویت شود و دشمنان با این اعمال پلید به اهداف خود نمی رسند.

در این مراسم برنامه عزاداری و مداحی به یاد شهدای جبهه مقاومت و شهید سید حسن نصرالله برگزار شد و مردم با شعارهای انقلابی و حماسی خشم و انزجار خود را علیه دشمنان نشان دادند.

مشابه این مراسم در اکثر مناطق استان یزد برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha