پورمحمدی: شهید نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است

تهران - ایرنا - رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت و افزود: شهید نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است.  

به گزارش ایرنا، مصطفی پور محمدی در این پیام افزود: شهادت سید استواری و رشادت، مرد تدبیر و عمل، فرمانده خبیر و شجاع، و نماد مدیریت عقلانی و انقلابی، حضرت سیدحسن نصرالله اعلی الله مقامه، بر امّت اسلام مبارک باد.

وی ادامه داد: بی‌تردید شهید سیدحسن نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است.

پورمحمدی افزود: مطمئناً راه و مکتب سید مقاومت هم‌چنان پیشرو و نورافشان خواهد بود؛ امروز و فرداها گواه صادقی بر این مسیر نورانی است.

وی تاکید کرد: جبهه‌ مقاومت دشمنان انسانیت، شرافت و عدالت را گام‌ها به عقب راندند. ملت‌های آزاده و امّت بزرگ اسلام و جوانان غیور منطقه انرژی مضاعفی گرفته‌اند. این وعده‌ی مسلّم الهی است و تجربه‌ی گران‌بار تاریخی نیز چنین است.

وی در این پیام تصریح کرد: خون سید مقاومت و دیگر سرداران و جان‌نثاران این راه، جوشان و سیل خروشان زندگی و آزادگی است.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ادامه داد: سگ‌های هار صهیون و اربابان جهانخوار و بزدلان و فرومایگان وابسته خواب راحت نخواهند داشت.

وی افزود: فلسطین آزاد خواهد شد، حزب‌الله و مقاومت سرفراز خواهند ماند و آینده از آن آزادگان و عدالت‌خواهان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه ۷ مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha