جوانان انقلابی بحرین: ادامه دهنده راه سید حسن نصرالله هستیم

تهران- ایرنا- جنبش ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با شهید سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان عهد می‌بندیم که راه او را ادامه دهیم‌.

به گزارش بامداد یکشنبه ایرنا، جنبش ائتلاف جوانان ۱۴ فوریه بحرین در این بیانیه، افزود: با شهید مؤمن عهد می‌بندیم که راه او را رها نکنیم و مانند گذشته مبارزه با دشمنان، دفاع از مظلومان و پایبندی به مسائل امت اسلام به‌ ویژه مساله فلسطین را ادامه دهیم.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین با افتخار و سربلندی، سوگوار آیت الله سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله رهبر بزرگ و قهرمان دلاوری است که هرگز تسلیم وحشیگری دشمن صهیونیستی نشد.

در ادامه بیانیه جنبش ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، آمده است: ما در ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه و به نمایندگی از مردم بحرین، این مصیبت بزرگ را خدمت صاحب عصر و زمان (عج) و حضرت امام سید علی خامنه‌ای ولی امر مسلمین، محور مقاومت و مردم مقاوم لبنان و خانواده سید حسن نصرالله تسلیت می گوئیم.

این بیانیه از مردم بحرین خواست که به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در نقاط مختلف این کشور مراسم عزاداری عمومی و تظاهرات خشمگینانه علیه این جنایت صهیونیست‌ها برگزار کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های بحرین، مردم این کشور شنبه شب با برگزاری راهپیمایی در برخی نقاط در فقدان دبیر کل حزب الله لبنان سوگواری کردند.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان امروز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha