حوزه‌های علمیه خراسان در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان به مدت سه روز تعطیل شد

مشهد- ایرنا- دروس حوزه علمیه خراسان در سوگ سید مقاومت همگام با سایر حوزه‌های جهان تشیّع از فردا هشتم مهرماه به مدت سه روز تعطیل شد.

به گزارش ایرنا از حوزه علمیه خراسان، مدیر این حوزه روز شنبه در پیامی به مناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان با بیان این مطلب گفت: در راستای محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم ددمنش و غاصب اسرائیل، فردا یکشنبه هشتم مهرماه تجمع اعتراض آمیزی در محل مدرسه عالی نواب از سوی شورای عالی و مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی خیاط افزود: شهادت سردار مقاومت، مرد میدان‌های سخت، شهید سرافراز، ابوالشهید سید حسن نصرالله بار دیگر نشان داد که مردان مخلص در اندیشه ناب مکتب الهی در طریق الله چراغ راه جامعه هستند و با خون پاکشان پیروزی و سربلندی در این راه را تضمین کرده اند.

وی ادامه داد: این شهید مبارزه با صهیونیست جنایتکار و تروریست مستکبر، فرمانده مدبر و موثری بود که دنیا اشارات و سخنان او را جدی می گرفت و برای بیان او ارزش قائل بود.

مدیر حوزه علمیه خراسان گفت: اینجانب شهادت این شهید عزیز با تقوا، مخلص، ولایتمدار و فدایی راه قدس را به محضر امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، جامعه حوزویان، حزب الله سربلند و همه مبازران سرافراز تبریک و تسلیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: تاکید می کنم که رژیم جعلی صهیونیستی باید تاوان این توحش‌ها و جسارت‌هایش را بپردازد و انشاءالله خون این شهید و شهدای بی گناه جبهه مقاومت و غزّه، اضمحلال و نابودی مفتضحانه اسرائیل را رقم زند و زمینه ساز برقراری دولت عدالت محور حضرت بقیه الله(عج) شود.

حجت‌الاسلام خیاط افزود: بنا به فرض ولی امر مسلمین جهان در یاوری و نصرت حزب الله، همه حوزویان، آماده هر گونه اقدام مقتضی در مبارزه با دشمن صهیونیست هستند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله «حاره حریک» در «ضاحیه» بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند که دبیرکل حزب الله لبنان نیز به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha