شهادت سید حسن نصرالله شکافی بین اتحاد مردم لبنان ایجاد نمی کند

بجنورد- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: با شهادت و رفتن سید حسن نصرالله از حزب الله نه تنها اتفاق و شکافی در بین اتحاد مردم مقاوم و غیور لبنان اتفاق نخواهد افتاد بلکه به برکت خون شهدا شاهد اثرات و برکات بهتری برای نشر و گسترش فرهنگ مقاومت در سراسر جهان خواهیم بود.

حجت الاسلام حمید رفیعی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: امروزدر عین اینکه این خون ها برکت دارد و اثرگذار خواهد بود قلب ما برای از دست دادن فرماندهانی مجاهد، مبارز و مخلص که به تبع حضرت امام(ره) در مکتب ایشان مشق کردند قلب مان مالامال از درد واندوه است.

وی افزود: با شهادت سید حسن در جبهه مقاومت نقضی نخواهد افتاد، خداوند مدافع کسانی است که ایمان به وی داشته باشند، جبهه مقاومت قائم به فرد نیست و قلب مان برای سید مظلوم و همراهان ایشان و تمام مردم لبنان و غزه داغدار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی اضافه کرد: برای این داغ مردم غیور و مومن ایران اسلامی قیام خواهند کرد وبه پا خواهند ایستاد و از متولیان امر مسئله انتقام را مطالبه خواهیم کرد، دفاع از مقاومت برای همه واجب است.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی در مقابل اسراییل و صهیونیست غاضب ایستادگی کردند و سردمدار و سکاندار این ماجرا بنیانگذار انقلاب است این پیشینه ای مبتنی بر منابع و مباحث دینی دارد و مسیر مبارزه با طاغوت حتما بوی خون و قتل و قتال خواهد داد.

حجت الاسلام رفیعی تاکید کرد: مسئله مقاومت و ایستادگی که از زمان انقلاب اسلامی محقق و صادر شده به کشورهای مختلف و یکسال مردم مجاهد و مظلوم غزه در مقابل جنایت های صهیونیست از بعد طوفان الاقصی ایستادگی کردند متاسی از یک رویکرد و نگاه عمیق و دقیقی است که هیچگاه مبتنی بر فر نبوده ست.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی نشان داد با رحلت امام خمینی(ره) خدشه و ذره ای شکاف در مباننی انقلاب اتفاق نیفتاد، هجمه های و حمله های دشمن همچنان برقرار بود و پیشروی ها و رویش ها روز به روز افزایش پیدا کرد.

سید حسن نصرالله که به سید رهبران جهان عرب مشهور بود به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش‌های خود در دفاع از مظلومان و مبارزه قاطع با استکبار لقب سید مقاومت و آزادی را گرفت.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha