رژیم سفاک اسرائیل در هنگامه‌ی شکست مفتضحانه به ترور های ناجوانمردانه روی آورده است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه ی شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند، مذبوحانه و ناجوانمردانه روی آورده است، غافل از آن که روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد نجفی شنبه شب در پیامی با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، افزود: خبر شهادت مظلومانه ی فرمانده سترگ جبهه مقاومت، سید حسن نصرالله، رهبر بی‌همتا و شجاع حزب‌الله لبنان قلب تمام آزادگان و ملت‌های مسلمان جهان را به درد آورد.

وی در این پیام اظهار کرد: سید حسن نصرالله، با بصیرت و درایت بی‌نظیر خود، همواره پرچمدار مقاومت در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی بود و با اخلاص وایمان عمیق، توانست جبهه‌ای از مقاومت و پایداری را در منطقه به وجود آورد که امروز الگویی برای تمامی مبارزان و رهروان راه آزادی است.

فرماندار قصرشیرین در ادامه این پیام گفت: انتقام خون مطهر آن مرد الهی و عالم مجاهد خواسته تمامی آزادی خواهان و رزمندگان سازمان مقاومت اسلامی بوده که رژیم پلید صهیونیستی نخواهد توانست از آن بگریزد و صهیونیست های جنایتکار باید بدانند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار کوچکتر از آن هستند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ی مهمی وارد کنند.

نجفی ادامه داد: راه مقاومت، باصلابت تر و قدرتمندتر از همیشه ادامه خواهد یافت و خون مطهر آن مرد خدا، چلچراغ مسیر رستگاری خواهد بود.

فرماندار قصرشیرین در این پیام با شهادت اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهان اسلام، جبهه مقاومت، ملّت شریف ایران به ویژه مردم مقاوم لبنان، تبریک و تسلیت گفت.

او با محکوم کردن اقدام جنایتکارانه و تروریستی رژیم صهیونیستی، افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایستادگی در کنار ملت مظلوم لبنان و دفاع از آرمان مقدس فلسطین بر آحاد مسلمانان واجب است و با لبیک به ندای خمینی زمان، رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث را با دل و جان پذیرا می‌شویم و در طریق قدس، تا تنبیه صهیونست‌های کوردل و ابله و نیز اذناب شیطان بزرگ، با توکل به خداوند متعال و استعانت از ارواح شهدای انتفاضه و طوفان‌الاقصی گام بر می‌داریم و تا پشیمانی دشمن از پای نخواهیم نشست.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha