۷ مهر ۱۴۰۳، ۲۳:۳۶
کد خبرنگار: 1121
کد خبر: 85611192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

طیب‌نیا: سیدحسن نصرالله از رهبران الهام‌بخش خواهد بود

تهران- ایرنا - مشاور عالی رئیس جمهور با انتشار پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت و افزود:‌ بی شک او یکی از افتخارات جهان اسلام و از رهبران الهام بخش جبهه مقاومت در سراسر گیتی بویژه امت اسلام خواهد بود که نامش برای رزمندگان و آزادی خواهان چراغ راه می باشد.

به گزارش ایرنا، در بخشی از پیام علی طیب‌نیا آمده است: شهادت مظلومانه سید مقاومت و اسطوره جهاد که بیش از ۴ دهه از عمر مبارکش را در راه مبارزه با رژیم نامشروع اسرائیل سپری کرد و اینک با بذل جان و جسم مطهرش به فیض شهادت نائل آمد برگی زرین بر کتاب قطور جهاد و مقاومت افزود.

وی افزود:‌ بی شک او یکی از افتخارات جهان اسلام و از رهبران الهام بخش جبهه مقاومت در سراسر گیتی بویژه امت اسلام خواهد بود که نامش برای رزمندگان و آزادی خواهان چراغ راه می باشد.

طیب‌نیا تأکید کرد: شهید سید حسن نصرالله در حالی از میان ما پرگشود و به دیدار معبود شتافت که میراثی گرانسنگ از راه و رسم مبارزه و جهاد را در میان ما به یادگار گذاشت و این میراث ارزشمند او برای همه مبارزین و مجاهدین به مثابه الگویی ماندگار نورافشانی خواهد کرد.

وی افزود: این مصیبت جانسوز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه ملت های آزادی خواه و بویژه مردم مظلوم لبنان و فلسطین که یکی از بزرگترین حامیان خود را از دست دادند تسلیت عرض می نمایم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha