پیام تسلیت مسئولان و ائمه جمعه شهرستان‌های استان تهران درپی شهادت دبیرکل حزب‌الله

تهران - ایرنا - خادمان مردم و ائمه جمعه در شهرستان‌های استان تهران روز یکشنبه در پیامی شهادت عالم مجاهد، فرمانده شجاع، سرافراز و حکیم جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از همرزمانش به ویژه سردار عباس نیلفروشان در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفته و محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، خادمان مردم در شهرستان های استان تهران در پیامی شهادت عالم مجاهد، سید مقاومت، فرمانده شجاع،سرافراز و حکیم جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جمعی از همرزمانش بویژه سردار سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان در پی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفته و محکوم کردند.

تسلیت فرماندار و ائمه جمعه شهرستان بهارستان به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

فرماندار و ائمه جمعه شهرستان بهارستان در پیامی مشترک شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت سربلند لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت تسلیت گفتند.

بسم رب الشهدا والصدیقین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم اشغالگر و خونریز صهیونیستی برای جبران انزوا و شکست های خود از محور مقاومت به ترورهای هدفمند و ذلیلانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده می شود.

این رژیم منحوس بار دیگر مرتکب جنایتی بزرگ شد و مجاهدی بزرگ، فخر جهان اسلام و عالم گرانقدر حجت الاسلام سید حسن نصرالله (ره) و شماری از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صدها تن از مردم بی گناه را به شهادت رساند.

امروز، بیش از پیش برای همگان مسجل شده است که رژیم جعلی صهیونیستی بدون کمک اطلاعاتی، نظامی، مالی و دیپلماتیک دولت آمریکا و دولت های بزرگ اروپایی قادر به اینگونه رفتارهای دیوانه وار نیست و عامل و مسبب واقعی تمام این وحشی گری ها شیطان بزرگ است.

بدین وسیله با بیان اینکه دفع نفوذ دشمنان، پرهیز از تفرقه و چنددستگی های پوچ و وحدت حول محور ولایت فقیه، لازمه عبور سالم از این مرحله حساس است، شهادت مجاهد کبیر، برادر عزیز ملت ایران، سید حسن نصرالله را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری و ملت سربلند لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت تسلیت عرض مینماییم.

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند در پی شهادت سیدحسن نصرالله

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

مجاهد نستوه رهبر بزرگ حزب الله ،سید حسن نصرالله، سید مقاومت، عبد صالح خدا، مؤمن حکیم و بصیر که عمری را در میان آتش و خون به جهاد فی سبیل الله مشغول بود، به قافله جاویدان شهدا ملحق شد و به آرزوی دیرینه اش نائل شد. اگر چه فقدان آن سید عزیز ثلمه ای بزرگ برای محور مقاومت است ولی دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌ مجاهدان راه حقیقت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود و اگر چه نصرالله به شهادت رسید ولی حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است.

شهادت این عالم مجاهد ، رهبر دلاور و خستگی ناپذیر جبهه مقاومت را به صاحب عصر و زمان(عجل الله) و مقام معظم رهبری و امت اسلام و مجاهدین و مؤمنین تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

پیام تسلیت مدیریت شهری گلستان در پی شهادت عالم مجاهد سید حسن نصرالله

در پی شهادت جانسوز سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید محمد میرزمانی شهردار و نادر سازور رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر گلستان با صدور پیامی مشترک، این ضایعه بزرگ را به جهان اسلام، حضرت آیت خامنه‌ای (مدظله العالی ) و ملت مقاوم لبنان تسلیت گفتند.

شهادت سردار مقاومت اسلامی، سید حسن نصرالله، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر برای جهان اسلام و همه آزادی‌خواهان جهان است و ایشان شخصیتی برجسته و نماد مقاومت بودند که سال‌ها برای آزادی و استقلال لبنان و منطقه تلاش کردند.

اینجانبان، ضمن ابراز خشم و انزجار خود از بمباران وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت، شهادت جانسوز سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب الله لبنان و فرمانده محور مقاومت را به ساحت نورانی حضرت ولیعصر (عج) ، امام جبهه مقاومت حضرت آیت‌الله خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معزز این شهید، فرماندهان محور مقاومت، حزب الله، مردم لبنان، ملت قهرمان ایران و شهروندان ولایتمدار گلستانی تسلیت عرض می نماییم.

پیام شهردار و شورای اسلامی اسلامشهر در پی شهادت حسن نصرالله

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

«وَالَّذِینَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ وَالَّذِینَ آوَوْا وَنَصَرُوا أُولَٰئِکَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ کَرِیمٌ».

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

شهردار و شورای اسلامی شهر اسلامشهر، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله رهبر مجاهد حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت اسلامی به تمام آزادگان جهان به ویژه مردم مقاوم لبنان، اقدام سفاکانه جنایتکاران تروریستی را محکوم نموده و بر این باور است شهادت رهبری مقاومت لبنان، رژیم سفاک صهیونیستی را به قعر جهنم خواهد فرستاد.

عروج اسطوره مقاومت و مجاهد خستگی‌ناپذیر، سید حسن نصرالله و جمعی از فرماندهان مقاومت را به ساحت مقدس صاحب الزمان (عج)، جهان اسلام، جبهه مقاومت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملّت شریف ایران و لبنان تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای ایشان مغفرت و علو درجات مسئلت می‌نماییم .

پیام تسلیت سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی نصیر شهر در پی شهادت سید حسن نصرالله

اسحاق عبدی سرپرست شهرداری نصیر شهر به همراه اعضای شورای اسلامی در پیامی شهادت سید حسن نصرالله سید مقاومت و دبیر کل حزب الله را تسلیت گفتند.

«پس کسانی در راه خدا بجنگند که زندگی دنیا را به آخرت مبادله کنند و هر کس در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، پاداش بزرگی به او خواهیم داد.»

سید حسن نصرالله، سید مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر و مؤمن در جوار پروردگار و رضای او حرکت کرده و به آرزوی دیرینه خود قافله شهدا ملحق شد.

اینجانبان مصیبت وارده را به ولی امر مسلمین حضرت سید علی خامنه ای (مدظله العالی) سایه اش بلند، مراجع عظام، مجاهدین و مؤمنین، ملت مقاومت، مردم صبور و مجاهد ما، همه ملت اسلام، همه آزادگان و مستضعفان جهان تسلیت عرض می نمائیم.

پیام تسلیت فرماندار و امام جمعه شهرستان رباط‌کریم در پی شهادت مظلومانه دبیرکل حزب‌الله لبنان

بسم رب الشهداء و الصدیقی

بار دیگر رژیم جنایتکار صهیونیستی که هر روز بمب و موشک های خود را بر سر ملت مظلوم فلسطین در غزه میریخت با تکرار وحشی گری خود به جان مردم جنوب لبنان افتاد و با تشدید حملات وحشیانه خود سید مقاومت را به شهادت رساند.

رذالت اسرائیل و کشورهای هم‌پیمانشان روز به روز درحال افزایش است، با آنکه شهدایی چون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید اسماعیل هنیه و شهید سید حسن نصرالله که در یادها جاودان شده‌اند اما باید بدانند که جبهه مقاومت بیش از پیش با استقامت تا آزادی قدس شریف به حرکت ادامه خواهد داد.

اینجانبان ضمن محکومیت جنایات بی شمار رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان، شهادت مظلومانه سید مقاومت سید حسن نصرالله و جمعی از همراهان ایشان را به مسلمانان مبارز جهان به ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تسلیت عرض نموده و امید دارم مسلمانان جهان با بیداری و هوشیاری خود با کمک رزمندگان جبهه مقاومت با عزمی راسخ پاسخی قاطع بر جنایات این رژیم سفاک بدهند تا این رژیم جرات تجاوز و تداوم جنایات بعدی را به خود ندهد. انشاالله

پیام تسلیت مدیریت شهری رباط‌کریم در پی شهادت سید حسن نصراللّه دبیرکل حزب‌الله لبنان

به راستی شهادت پاداش بزرگ خداوند به مجاهدان و مومنان راه حق است و شهادت عالم بزرگ و رهبر شجاع جبهه مقاومت، جناب سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و تلاش در مسیر آرمان قدس شریف در پی حمله وحشیانه رژیم منحوس و جنایتکار صهیونیستی داغ بزرگی بر دل تمام مسلمین و آزادی‌خواهان جهان گذاشت.

این سید بزرگ و مجاهد الهی چندین دهه با استعانت از مکتب بزرگ عاشورا و پیام امام راحل(ره) و انقلاب اسلامی در صحنه دفاع از ملت لبنان، فلسطین و محور مقاومت و مقابله با تجاوزگری‌ها و توطئه‌های رژیم غاصب صهیونیست حضوری درخشان داشت و امروز به جمع یاران و دوستان شهیدش پیوست و با خون خود درخت تنومند مقاومت و آرمان آزادی مسجدالاقصی را آبیاری کرد.

مدیران شهری رباط کریم ضمن تسلیت و تسلیت مصیبت عظیم وارده به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی)، تمامی مومنین و مجاهدین و ملت‌های قهرمان محور مقاومت و آزادی‌خواهان جهان، یقین داریم حرکت شکل گرفته در مسیر آزادی فلسطین و نابودی رژیم جعلی صهیونیستی با هدایت و الطاف الهی و رهبری ولی امر مسلمین جهان با روح و توان تازه‌ و گام‌های استوار یاران و رزمندگان جبهه مقاومت به سمت سرمنزل والای خود حرکت خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha