ترور شهید نصرالله اراده‌ها را برای نابودی غده سرطانی منطقه مصمم‌تر کرد

تهران - ایرنا - فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان گفت: شهادت سید مقاومت اراده‌ها را برای نابوده رژیم صهیونیستی غده سرطانی منطقه مصمم‌تر خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سردار احمدرضا رادان در پیام خود در پی شهادت و ترور سید حسن نصرالله توسط رژیم اشغالگر قدس اظهار داشت: خبر شهادت سید مقاومت به دست رژیم سفاک صهیونیستی هرچند که قلب تمام آزادیخواهان و جبهه مقاومت را به درد آورد اما گام‌ها و اراده‌ها را برای نابودی این غده سرطانی مصمم‌تر کرد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهادت دبیرکل جنبش حزب الله سیدحسن نصرالله را به مردم مقاوم لبنان و همه ظلم ستیزان تبریک و تسلیت گفت و اعلام کرد: راه مقاومت همچنان تا نابودی ظالمانی چون رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد یافت و پرچم آزادگی همچنان سرافراز و قدرت‌های پوچ و پوشالی به ذلت خواهند افتاد.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی جمعه ۶ مهر مناطق جنوب لبنان از جمله بخشی از مناطق مسکونی این منطقه را مورد حملات وحشیانه خود قرار داد که در جریان این حملات تعدادی از شهروندان لبنانی به شهادت رسیدند و تعدادی نیز زیر آوار مدفون شدند.

حزب‌الله لبنان عصر شنبه ۷ مهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله عصر روز گذشته (جمعه ششم مهر ماه) در حمله جنایتکارانه رژیم غاصب اسرائیل به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

سید حسن نصرالله در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha