استاندار البرز: خباثت رژیم اسراییل با شهادت سید حسن نصرالله آشکارتر شد

کرج - ایرنا - استاندار البرز در پیامی با تسلیت شهادت مظلومانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان گفت: چهره خباثت آلود رژیم اسراییل بار دیگر با شهادت « سید حسن نصرالله » و تنی چند از فرماندهان حزب الله آشکارتر شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز،« مجتبی عبداللهی » افزود: این اقدام اسراییل خصلت درنده‌خویی این رژیم غاصب را آشکار ساخت و موجی از نفرت را در میان حق‌طلبان جهان برانگیخت.
استاندار البرز تاکید کرد: به طور مسلم آن شخصیت مبارز و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت مستمر، پاداش خود که همانا شهادت بود را دریافت کرد و با خون پاک خویش، عزت و عظمت دوباره‌ای به جبهه مقاومت بخشید.
وی با تکریم یاد و خاطره آن شهید با فضیلت و دیگر یاران همراه ایشان گفت: شهادت «سید حسن نصرالله» را به تمام مبارزان راه عقیده و ایمان تسلیت عرض می کنم و سرافرازی مجاهدان پرانگیزه و با صلابت جبهه مقاومت را از خدای کریم مسالت دارم .

به گزارش ایرنا، در پی حمله هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه به محله مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت پایتخت لبنان، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و چند تن از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت رسیدند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha