۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85611449
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیشترین بارندگی استان اصفهان در شاهین شهر ثبت شد

اصفهان- ایرنا- رییس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: بیشترین بارندگی استان در شبانه‌روز گذشته در شاهین شهر با هفت میلی‌متر ثبت شده است.

لیلا امینی روز یکشنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: پس از شاهین شهر، میمه با ۶، سمیرم و دولت‌آباد با سه، ورزنه و نایین با ۲ و کوهپایه با یک میلی‌متر بارندگی دارای بیشترین بارش ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

وی با بیان اینکه بارش در سایر مناطق استان کمتر از یک میلی‌متر گزارش شده است، ادامه داد: انتظار داریم که این موج همچنان امروز هم با شدت کمتری نسبت به روز گذشته به فعالیت خود در مناطق شمالی و غربی ادامه دهد.

رییس مرکز پیش‌بینی و مُخاطرات جوی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: اوج فعالیت این موج برای روز گذشته بوده اما امروز همچنان در برخی مناطق استان فعال خواهد بود و به‌تدریج از عصر از استان خارج خواهد شد.

امینی اضافه کرد: وزش باد شدید برای امروز بعدازظهر پیش بینی می‌شود و جو پایداری برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه در استان استقرار پیدا خواهد کرد.

به گفته وی، روند تغییر دمای هوا از حالت کاهشی خارج خواهد شد و تا پایان هفته افزایشی است.

وی با بیان اینکه کاهش دما در همه مناطق استان محسوس بوده است، خاطرنشان کرد: دمای هوای صبح امروز شهر اصفهان ۱۶ درجه سانتیگراد بود که نسبت به روز گذشته ۶ درجه خنک‌تر شد.

امینی گفت: دمای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعت شبانه‌روز گذشته به ۳۰ و در خُنک‌ترین ساعت به ۱۳ درجه سانتیگراد رسید.

وی افزود: هرند با ۳۱ و فریدونشهر با هفت درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه‌روز گذشته بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha