جبهه مقاومت با خون شهید حسن نصرالله قوی تر به راه خود ادامه خواهد داد

تبریز- ایرنا- دبیر دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جبهه مقاومت با خون شهید سیدحسن نصرالله تقویت شده و قویتر از قبل به راه خود ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام«حاج شیخ رضا باقری بنابی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جنایت های رژیم صهیونیستی در لبنان و غزه، افزود: با توجه به فرمایشات امام راحل مبنی بر اینکه با شهادت هر رزمنده ای شجره طیبه مبارزه با ظلم، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قویتر خواهد شد، با شهادت سیدحسن نصرالله نیز جبهه مقاومت شاخ و برگ بیشتری به خود خواهد گرفت.

وی با محکوم کردن اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با اشتباه محاسباتی خود فکر می کنند که با به شهادت رساندن فرماندهان نهضت مقاومت خواهند توانست حرکت این نهضت را متوقف کنند در حالی که نهضت مقاومت با خون این شهدا تقویت شده و مصمم تر از قبل به حرکت خود ادامه خواهد داد.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، اشتباه آمریکا و رژیم صهیونیستی را با اشتباه بنی امیه و معاویه مقایسه کرد و گفت: حکومت بنی امیه با وجود به شهادت رساندن امام حسین (ع) و یاران باوفای وی، زیاد دوام نیاورد ولی راه و هدف امام حسین (ع) همچنان زنده بوده و ادامه دارد.

حجت الاسلام باقری بنابی، ادامه داد: نتانیاهو و رژیم صهیونیستی توان جنگ رو در رو با جبهه مقاومت را ندارد و با اقدامات تروریستی به دنبال تضعیف این جبهه است در حالی که این نهضت قویتر خواهد شد و در آینده نه چندان دور این رژیم تروریستی نتیجه جنایت های خود را خواهد دید.

وی یادآور شد: آمریکا و رژیم صهیونیستی با این همه جنایت و ظلم علیه بشریت نخواهند توانست به راه خود ادامه دهند و در آینده نه چندان دور مسلمانان و جبهه مقاومت، عوامل آمریکا و این رژیم را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha