۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85611466
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ساعات زلزله‌واری در راه است

تهران- ایرنا- رئیس حزب توحید عربی لبنان ضمن تمجید از سید شهید حسن نصرالله، از ساعات زلزله واری خبر داد که در راه است.

به گزارش امروز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، «وئام وهاب» رئیس حزب توحید عربی لبنان گفت: ترور سید شهید حسن نصرالله، خسران بزرگی برای لبنان، فلسطین و منطقه است.

وی افزود: کسی از میان ما رفت که به فلسطین اعتقاد داشت و آنرا دوست داشت. پدر، برادر و دوستی از میان ما رفت.

رئیس حزب توحید عربی لبنان تاکید کرد: چهره خاورمیانه کنونی رخت بربست و خاورمیانه به شکل کنونی به پایان رسیده، تحولات زلزله‌واری در سطح خاورمیانه رخ داده است. ساعات زلزله وار در راه است و آماده سازی زمان کوتاهی می‌برد.

حزب الله سلاح بر زمین نخواهد گذاشت

«علی الاعور» تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی نیز گفت: ترور دبیر کل حزب الله در ضاحیه بیروت، مرحله جدیدی از نبرد فلسطینی-اسرائیلی و لبنانی-اسرائیلی را آغاز می‌کند. این ترور مرحله خطرناکی در رویارویی میان حزب الله و اسرائیل است.

وی افزود: ترور رهبری در اندازه حسن نصرالله بر محور مقاومت به شکل عام و حزب الله به شکل خاص تاثیرگذار است اما حزب الله به جهاد و مبارزه ادامه خواهد داد. حزب الله سلاح را بر زمین نخواهد گذاشت و تسلیم نخواهد شد و به حمایت از مقاومت فلسطین ادامه می‌دهد. حزب الله وارد نبرد راهبردی جدیدی شده است.

الاعور تصریح کرد: جنایت ترور دبیر کل حزب الله لبنان نشان از رخنه امنیتی بزرگ دارد و حزب الله در راستای سروسامان دادن به صفوف خود و بستن رخنه های امنیتی حرکت خواهد کرد. حزب الله از یاری غزه دست برنمی دارد و حامی مقاومت فلسطین خواهد ماند. اوضاع معلوم نیست به کجا ختم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

در بیانیه حزب‌الله لبنان آمده است: سرور مقاومت، بنده صالح، به عنوان شهیدی بزرگ، رهبری شجاع، دلاور، مؤمنی حکیم، بصیر به قافله جاویدان شهدا پیوسته است. سید حسن نصرالله به شهدای بزرگی ملحق شد که حدود ۳۰ سال آنها را به سمت پیروزی رهبری کرد.

این بیانیه افزود: سید در سال ۱۹۹۲ جانشین سیدالشهدای مقاومت شد و مقاومت را در آزادسازی سال ۲۰۰۰ و سپس سال ۲۰۰۶ و سایر نبردهای افتخار تا نبرد پشتیبانی از فلسطین، غزه و ملت مظلوم فلسطین رهبری کرد.

حزب‌الله در ادامه این شهادت را به امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری دام ظله و تمام مجاهدان و روحانیون مقاومت تسلیت و تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha