۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85611503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرداخت ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان کمیته امداد بروجرد

بروجرد - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد گفت: ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری پرداخت شده است.

محمد پیرهادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این میزان اعتبار در قالب ۵۵ فقره تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش پرداخت شده و میزان ۱۳۰ میلیارد ریال نیز تشکیل پرونده و معرفی به بانک انجام شده که به زودی پرداخت می شود.

وی با تاکید بر رویکرد این نهاد حمایتی مبنی بر توانمندسازی مددجویان افزود: هدف از پرداخت تسهیلات، ایجاد اشتغال خرد و توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد ادامه داد: تسهیلات اشتغال به مددجویان زیر پوشش در زمینه‌های، قالیبافی، دامداری سبک و سنگین، کشت گیاهان دارویی، آرایشگری، تعمیرات خودرو، خدمات کامپیوتری، خرید تراکتور و وانت بار، خرید تاکسی، خدمات کامپیوتری و راه اندازی آژانس بانوان بوده است.

پیرهادی بیان کرد: حمایت‌های جانبی شامل مشاوره شغلی، آموزش فنی و حرفه‌ای، تامین مواد اولیه و بازاریابی به منظور پایداری مشاغل به مجریان این طرح ها به صورت رایگان ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: سال گذشته نیز یک هزار و ۱۰ طرح با اعتبار ۷۳۷ میلیارد ریال به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد بروجرد پرداخت شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد اضافه کرد: کمیته امداد شهرستان در راستای توانمندسازی مددجویان زیر پوشش و کاهش فقر در خانواده های نیازمند در مجموع به ۱۱ هزار و ۲۰۰ خانوار با جمعیت ۱۹ هزار و ۵۰۰ نفر خدمات حمایتی ارائه می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha