۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۹
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85611522
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

 پیام تسلیت نماینده ولی فقیه قزوین در پی شهادت سید حسن نصرالله

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی شهادت سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم را تسلیت گفت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا و به نقل از دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان قزوین، متن پیام منتشر شده به این شرح است: "بسم الله الرحمن الرحیم؛ منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا؛ الأحزاب (23) شهادت پرچمدار مقاومت، سید مجاهدان و پناه مظلومان و مستضعفان فلسطین و لبنان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه)، جمعی از فرماندهان جبهه مقاومت و مردم مظلوم در حمله وحشیانه رژیم منحوس صهیونیستی، قلوب تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان را غرق در ماتم و عزا کرد.

این اقدام ددمنشانه، نه تنها موجب تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد، بلکه به برکت خون پاک سید مقاومت شاهد قوت و قدرت هر چه بیشتر شجره طیبه مقاومت خواهیم بود و این راه ادامه دارد تا ان‌شاءالله بزودی شاهد نابودی کامل رژیم رو به زوال صهیونیستی باشیم.

اینجانب شهادت آن مجاهد کبیر و یاران شهیدش را به محضر ولی عصر (ارواحنا له‌الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، امت اسلامی، جبهه مقاومت و مردم عزیز لبنان تبریک و تسلیت عرض می کنم"

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha