پلیس جاسک، قاچاقچی شیشه را زمین‌گیر کرد

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: قاچاقچی ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم موادمخدر صنعتی شیشه با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی شهرستان جاسک این استان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاودان روز یکشنبه افزود: ماموران انتظامی جاسک با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از انتقال محموله موادمخدر با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ از مبدا شهرستان زرآباد سیستان و بلوچستان به مقصد هرمزگان مطلع و موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر جاسک با تشکیل تیمی به محل و مسیر تردد احتمالی قاچاقچیان اعزام و هنگام گشت زنی و تعقیب و مراقبت‌های لازم، خودرو سواری پژو ۴۰۵ قاچاقچیان را شناسایی و دستور توقف دادند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: متهم با مشاهده ماموران و بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کرد که در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و در بازرسی از آن تعداد ۲ گونی به وزن ۲۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شیشه کشف و ضبط کردند.

سردار جاودان ادامه داد: در این رابطه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر متهمان احتمالی این محموله دارد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت نیروی انتظامی در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجربه پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود و با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با جدیت و قاطعیت برابر قانون برخورد می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha