فدراسیون توان‌یابان و المپیک ویژه ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند ️

تهران- ایرنا- در راستای توسعه ورزش کم‌توانان ذهنی، تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان و المپیک ویژه ایران امضا شد. ️

به گزارش ایرنا، جلسه‌ای با حضور جلیل کوهپایه زاده رئیس و سیداحمد سیدباقری مشاور عالی فدراسیون، سیدمحمدکاظم واعظ موسوی سرپرست انجمن کم‌توانان ذهنی ومسئولان و اعضای المپیک ویژه ایران در محل این نهاد برگزار و تفاهم‌نامه همکاری میان فدراسیون و این کمیته امضا شد.

در این نشست ضمن خیر مقدم توسط رئیس المپیک ویژه ایران، قابلیت‌ها و سوابق این المپیک از ۲۵ سال پیش توسط علی کاشی ارائه شد و اعضای حاضر در نشست به تشریح اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه پرداختند.

کوهپایه‌زاده اظهار کرد: امیدواریم که با معرفی تعداد بیشتری از افراد واجد شرایط از بین ورزشکاران المپیک ویژه ایران به بخش انجمن کم‌توانان ذهنی فدراسیون و همچنین معرفی ورزشکاران ID شناسایی شده توسط فدراسیون با استناد به ارزیابی‌ها و کلاسبندی‌های انجام شده به المپیک ویژه ایران، شاهد توسعه کمی و کیفی ورزش کم‌توانان ذهنی باشیم.

رئیس فدراسیون از امضا این تفاهم نامه ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوارم هر چه زودتر اجرای مفاد این تفاهم‌نامه آغاز شود و شاهد مصادیق اجرایی این تفاهم‌نامه برای توسعه ورزش جانبازان و توان‌یابان باشیم.

فدراسیون توان‌یابان و المپیک ویژه ایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند ️

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha