۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85611694
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بوشهر: شهید سید حسن نصرالله، مالک اشتر جبهه مقاومت بود

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: «شهید سید حسن نصرالله» مالک اشتر جبهه مقاومت در جهان معاصر بود که نقش بی بدیلی در مقابله با سیاست‌های خصمانه رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی داشت.

به گزارش ایرنا ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در جمع مردم بوشهر اظهار کرد: همانطور که مالک اشتر برای جبهه علوی در برابر جبهه اوموی یک رکن اساسی بود، شهید سید حسن نصرالله نیز برای جبهه مقاومت همان مالک اشتر جبهه علوی بود.

وی افزود: خون شهید سید حسن نصرالله، آتش‌فشان مرگ رژیم صهیونیستی است و شعله مقاومت را فروزان‌تر می‌کند.

صفایی بوشهری یادآور شد: شهید سید حسن نصرالله ۳۰ سال دبیرکلی حزب الله لبنان و رهبر محور مقاومت بود و کارهای بزرگی برای شکست اسرائیل و اقتدار محور مقاومت ایجاد کرد.

وی ادامه داد:شهید سید حسن نصرالله هماهنگی لازم بین ارکان مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و یمن را ایجاد کرد و توان تسلیحاتی محور مقاومت به خصوص لبنان را ارتقا داد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله، حزب الله را طوری قوام بخشیده است که با شهادتش راهش نه‌تنها ادامه دارد بلکه شعله بنیان مقاومت و آتش‌فشان مرگ رژیم اشغالگر قدس است.

بیشتر بخوانید

او فرمانده نصر بود

سردار نیلفروشان به همرزمان شهیدش پیوست

قالیباف: رژیم صهیونیستی برای بقا و جلوگیری از زوال ترور را در پیش گرفته است

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری افزود: در یک حرکت تعیین کننده و سرنوشت‌ساز، فراز و نشیب‌های بسیاری رخ خواهد داد که گاهی پیروزی است گاهی رویش‌هاست و گاهی هم شهادت‌ها است.

وی بیان کرد: اگرچه فشارهای مختلف جبهه ضد دین و ضد بشری را تجربه می‌کنیم اما مهم استقامت در این راه است و بعد از استقامت پیروزی نهایی است.

امام جمعه بوشهرگفت: رژیم صهیونیستی با تولد نامشروع توسط انگلیس ایجاد شده است و حمایت‌های آمریکا و کشورهای اروپایی مثل فرانسه و آلمان و نیز سکوت مجامع حقوق بشری را همراه خود دارد،.

صفایی بوشهری یادآور شد: این رژیم صفاک عملکرد بد و جنایات خود را از همان روز اول آغاز کرد و در مناطق مختلف فلسطین جنایاتی کرد که تاریخ بشر به خود ندید.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: رژیم جعلی اسرائیل جنایات خود را ادامه خواهد داد زیرا شعارش این است که ما تنها فلسطین را نمی‌خواهیم بلکه از نیل تا فرات جغرافیای حکومت اولیه ما است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha