حزب الله قوی‌تر از قبل به راه خود ادامه می‌دهد

تهران- ایرنا- نایب رئیس خانه احزاب با بیان اینکه ما در شهادت«سید حسن نصرالله» سوگواریم اما آماده و مهیا برای انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی هستیم،گفت: حزب الله لبنان راه دبیرکل شهید را پرقدرت‌تر، مستحکم‌تر، پرصلابت‌تر ادامه خواهد داد.

حسین کنعانی‌مقدم روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب ایرنا در واکنش به شهادت سیدحسن نصرالله از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: یکی از منتظران واقعی شهادت، «سید مقاومت» سیدحسن نصرالله بود و با همین تفکر، اندیشه، مقاومت و ایستادگی ـ با آنچه که از امامین انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای آموخته بود ـ تشکیلاتی بسیار عظیم و پاک برای آزادی مومنین و مسلمانان از اسارت و بندگی صهیونیسم و استکبار را رهبری می‌کرد.

وی با بیان اینکه به لحاظ ارتباطی که من با سید حسن نصرالله داشتم از همان ابتدا که این شهید بزرگوار این مجموعه را تاسیس کردند، شاهد بودم که شخصیتی خودساخته، دارای نفس زکیه، باشجاعت، دارای تدبیر و استراتژی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت بود، افزود: سید مقاومت همچنین رهبری بود که شاید بتوان گفت در تاریخ مجاهدت‌ها و سازمان‌های جهادی و مبارزاتی در دنیا، بی‌نظیر بود.

دبیر سیاسی جبهه ایستادگی تاکید کرد: شهادت مبارک ایشان باد، حق و زیبنده او بود که در این راه به شهادت برسد و همانطور که رهبری هم در بیاناتشان فرمودند قطعاً مبارزین و مجاهدین مقاومت در سراسر جبهه مقاومت راه ایشان را ادامه خواهند داد.

آماده انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی هستیم

کنعانی‌مقدم با بیان اینکه ساختار حزب‌الله با شهادت فرماندهانش متزلزل نمی‌شود بلکه مستحکم‌تر هم خواهد شد، اظهار کرد: زمانی هم که عماد مغنیه به شهادت رسید همه احساس می‌کردند که خلاء ایجاد شده، در حالی که بعد از ایشان، صدها فرمانده دیگر در عرصه مقاومت حضور و ظهور پیدا کردند و این شجره طیبه هر لحظه میوه جدیدی می‌دهد.

وی با ذکر آیه «أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ» با بیان اینکه قطعاً جبهه مقاومت با بازسازی خود و جایگزین کردن این سید مقاومت راه او را پرقدرت‌تر، مستحکم‌تر، پرصلابت‌تر ادامه خواهد داد،گفت: ما در شهادت ایشان سوگواریم اما آماده و مهیا برای انتقامی سخت از رژیم صهیونیستی هستیم که ما به‌ازای آن قطعاً نتانیاهو و کابینه جنگ وی خواهد بود.

سید مقاومت خود را وقف مبارزه با صهیونیسم و دفاع از ملت فلسطین کرد

این فعال سیاسی یادآور شد: این سید بزرگوار، مقاومت خود را وقف مبارزه با صهیونیسم و دفاع از ملت فلسطین کرد و در این ایام و در یک سال گذشته و بعد از طوفان‌الاقصی همه توان حزب‌الله را وارد عملیات علیه رژیم صهیونیستی کرد.

کنعانی مقدم با بیان اینکه قطعاً راه مشخص و وعده خداوند هم فَإِنَّ حِزۡبَ ٱللَّهِ هُمُ ٱلۡغَٰلِبُونَ است و رهبری هم تاکید داشتند که حزب‌الله پیروز است و به‌زودی شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهیم بود، گفت: بی‌شک از خون این شهید و دیگر شهیدان و فرماندهان مقاومت سیلی به پا خواهد خواست که همه سرزمین‌های اشغالی را درنوردیده و از لوس وجود جنایتکاران صهیونیست پاک می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha