۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 757
کد خبر: 85611730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دسترسی مشترکان به حالت صوتی پیشرفته «چت جی‌پی‌تی» در انگلیس

تهران- ایرنا- شرکت «اوپن ای آی» اعلام کرد حالت صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی برای کاربران در انگیس در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گروه علمی ایرنا از «نئووین»، ویژگی صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی اول بار در ماه مه در جریان معرفی GPT-۴۰ اعلام شد. این ویژگی یا قابلیت (feature) می‌تواند به ورودی‌های (input) صدای بسیار کوچک تا حد ۲۳۲ میلی‌ثانیه با میانگین ۳۲۰ میلی‌ثانیه شبیه به زمان پاسخ انسان در گفت‌وگوهای معمولی پاسخ بدهد.

هفته گذشته شرکت «اوپن‌ای‌آی» دسترسی به قابلیت صوتی پیشرفته را برای همه کاربران «پلاس» و «تیم» در اپلیکیشن «چت جی‌پی‌تی» اعلام کرد. اما این قابلیت در ابتدا در اتحادیه اروپا، انگلیس، سوئیس، ایسلند، نروژ و لیختن اشتاین غیر قابل دسترس بود. امروز شرکت اوپن‌ای‌آی اعلام کرد که حالت صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی اکنون برای مشترکان «پلاس» در انگلیس قابل دسترس است.

دسترسی مشترکان به حالت صوتی پیشرفته «چت جی‌پی‌تی» در انگلیس

شرکت اوپن‌ای‌آی از زمان اعلام اولیه در ماه مه تاکنون چندین مورد ارتقا و بهبود در قابلیت صوتی پیشرفته ایجاد کرده است. اول اینکه این اپلیکیشن اکنون ۵ صدای جدید دارد که به این ترتیب حالت صوتی پیشرفته، دارای ۹ صدای متفاوت است که می‌توان از بین آنها انتخاب کرد. دوم اینکه کاربران اکنون می‌توانند دستورالعمل‌های سفارشی (custom) را تنظیم کنند. سومین مورد ارتقا نیز این است که اکنون کاربران می‌توانند از چت جی‌پی‌تی درخواست کنند که گفت‌وگوها را برای مراجعات بعدی به خاطر بسپارد. چهارم اینکه، اوپن ای‌آی سرعت، نرمی و لهجه گفت‌وگوها را در زبان‌های انتخابی خارجی بهبود داده است.

تازه‌ترین نسخه این اپلیکیشن چت جی‌پی‌ای از «گوگل پلی» و «اپل اپ» قابل دانلود است اما استفاده از قابلیت صوتی پیشرفته محدودیت روزانه دارد. با ادامه بهبودها و دسترسی گسترده‌تر، قابلیت صوتی پیشرفته چت جی‌پی‌تی تجربه کاربران را ارتقا داده و تعاملات هوش مصنوعی را طبیعی‌تر می‌سازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha