شهادت نصرالله سرآغاز نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت است

کرمان- ایرنا- رییس کل دادگستری کل استان کرمان گفت: همانگونه که با شهادت سید عباس موسوی و سپهبد حاج قاسم سلیمانی مسیر جبهه مقاومت متوقف نشد، شهادت سید حسن نصرالله نیز سرآغاز مسیری نوین برای مقاومت حزب‌الله لبنان و این جبهه خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رژیم صهیونیستی با این جنایت، بزرگ‌ ترین حماقت خود را مرتکب شد، زیرا خون این شهید، مقاومت را تنومندتر و قوی‌تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله، خاری در چشم دشمنان و حامیان رژیم جنایت‌پیشه صهیونی بود اظهارداشت: این شهید بزرگوار با حماسه‌آفرینی حزب الله در عرصه‌های مختلف مقاومت، عمر با برکت خویش را در راه آزادی قدس شریف و زمینه سازی ظهور یگانه منجی عالم بشریت ایثار و نثار کرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: این فرزند رشید و شریف اهل بیت (ع) با تاسی به اجداد طاهر خود به ویژه امام حسین (ع)،با اقتدا به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر (ره) و پیروی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، پرچم عزت اسلام و شیعه را با افتخار و سربلندی به اهتزاز درآورد و با شجاعت و فداکاری‌های خالصانه‌، همواره در خط مقدم مبارزه مستکبران عالم ایستاد.

وی با بیان اینکه سید حسن نصرالله به عنوان نماد مقاومت و عزّت، الهام‌بخش میلیون‌ها انسان در سراسر جهان بود تصریح کرد: رژیم جعلی صهیونیستی به دلیل ناتوانی با ترور کار خود را پیش می برد که بیانگر ضعف و زبونی آنهاست.

وی اظهار داشت: سید حسن نصرالله به عنوان شخصیت بزرگ و شجاع امت اسلام که عمر پربرکت خود را وقف مبارزه با ظلم و استکبار جهانی، دفاع از شرافت و عزت امت اسلامی کرده بود، با شهادتش نیز به مبارزه و آرمان‌های والای اسلام و آزادیخواهان جهان، جانی تازه خواهد بخشید.

حمیدی تاکید کرد: راه و مکتب شهید سید حسن نصرالله قدرتمندتر از قبل استمرار خواهد یافت و به حول و قوه الهی سرنوشت منطقه و فلسطین عزیز در آینده‌ای نزدیک با اراده پولادین رزمندگان مقاومت، حمایت و همراهی مجاهدان مومن امت اسلامی با پرچمداری حزب الله عزیز و رزمندگان جبهه مقاومت با صلابت رقم خواهد خورد.

وی این ضایعه بزرگ را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت، خانواده شهدای این حادثه، مردم لبنان و تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی روز جمعه ۶ مهرماه به پشتوانه حمایت‌های آمریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله های مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت الی ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای که روز شنبه هفتم مهرماه منتشر شد آسمانی شدن این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد.

سیدحسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیرکلی حزب الله لبنان به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت دست یافت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha