طلاب و روحانیون خوزستان در محکومیت ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان کفن‌پوش شدند

اهواز - ایرنا - جمعی از روحانیون و طلاب مدارس علمیه با برگزاری تجمع اعتراضی در شهرهای مختلف خوزستان، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان و جنایت های اخیر رژیم کودک‌کش غاصب را محکوم کردند و کفن‌پوش شدند.

به گزارش ایرنا، صدها نفر از طلاب و روحانیون مدارس علمیه خوزستان روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور با برگزاری تجمع اعتراضی، اقدام ددمنشانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله، رهبر جنبش حزب‌الله لبنان را محکوم کردند.

روحانیون استان خوزستان در حوزه علمیه اهواز با پوشیدن کفن و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، این اقدام تروریستی را محکوم کرده و خواستار پاسخ قاطع به آن شدند.

شرکت کنندگان در این تجمع پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت را در دست داشتند تا بار دیگر حمایت خود را از جبهه مقاومت، نیروهای حزب الله و مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

شنبه شب نیز جمعی از مردم ولایتمدار و انقلابی کلانشهر اهواز در محکومیت جنایت های اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز دست به تجمع زدند.

در این اجتماع بزرگ آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان و سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مسئولان و روحانیون استان حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

درپی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

ایشان فرمودند: همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در راس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت تاکید کردند: امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حزب‌الله لبنان روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha