شهادت سیدحسن نصرالله اراده جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی، گفت: این شهادت‌ها نه تنها مسیر و گفتمان جبهه مقاومت و حزب الله را متزلزل نخواهد کرد بلکه اراده رزمندگان مقاومت را در مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی آن قوی‌تر و مستحکم‌تر خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز یکشنبه در اجتماع مردم گنبدکاووس در اعتراض به ترور شهید سیدحسن نصرالله، گفت: درخت جبهه مقاومت و حزب الله تنومند است و ریشه‌های آن در اعماق قلب مسلمانان منطقه گسترش یافته و از بین رفتنی نیست.

وی افزود: هیچ چیز به اندازه آرمان فلسطین نمی‌تواند وحدت امت اسلامی را برای نابودی رژیم آدمکش و سفاک صهیونیستی تقویت کند.

حجت الاسلام ترابی همچنین سیدحسن نصرالله را نماد مقاومت و گفتمان ایستادگی در برابر رژیم صهیونیستی دانست و اضافه کرد: خون این شهید بزرگوار و دیگر شهدای حزب الله و غزه، خون تازه‌ای در رگ‌های جبهه مقاومت تزریق و فرهنگ عمومی مقاومت و ایستادگی و وحدت و اتحاد در برابر دشمنان را تقویت و نهادینه خواهد کرد.

امام جمعه گنبدکاووس ادامه داد: راهبرد اصلی جهبه مقامت و کشورها و امت اسلامی باید ضربه زدن به امنیت و اقتصاد رژیم مفلوک اسرائیل باشد تا ریشه‌های این رژیم سفاک خشک و نابود شود.

وی بااشاره به پیام رهبر معظم انقلاب پس از شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: بکار بردن واژگانی چون «مجاهد بزرگ، پرچمدار مقاومت، نصرالله و رهبر بزرگ و نیز سید مقاومت» و اینکه فیض شهادت، پاداش چند دهه جهاد سیدحسن بود، واژگانی بس بزرگ و فوق العاده و سزاوار این شهید والامقام است.

حجت الاسلام ترابی همچنین برضرورت استمرار مبارزه و جهاد با رژیم صهیونیستی تا نابودی آن از سوی جبهه مقاومت و امت اسلامی تاکید کرد.

شهادت سیدحسن نصرالله اراده جبهه مقاومت را قوی‌تر می‌کند

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری هم با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: این شهادت و انجام اقدامات تروریستی، نه تنها هیچ خللی در وحدت مسلمانان (شیعه و سنی) ایجاد نخواهد کرد بلکه آنرا مستحکم تر می‌کند.

آخوند کمال غراوی افزود: امت اسلامی باید متحدتر از قبل در برابر جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی بایستند و این وحدت و ایستادگی را به نسل‌های آینده منتقل کنند.

وی همچنین برلزوم پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در جبهه‌گیری مقابل دشمنان اسلام به‌ویژه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی جمعه گذشته (ششم مهر) به پشتوانه حمایت‌های امریکا از مقر اصلی سازمان ملل متحد در نیویورک دستور ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را صادر کرد.

در نتیجه این دستور، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند. برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با ۸ تا ۱۲ جنگنده انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی امریکایی استفاده شده بود.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای شنبه (هفتم مهر) شهادت این مجاهد بزرگ لبنان را تایید کرد. سید حسن نصرالله در سن ۶۴ سالگی و پس از ۳۲ سال برعهده داشتن مسئولیت دبیر کلی حزب الله لبنان به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha