دانشگاهیان زنجان در پی شهادت سید حسن نصرالله عزاداری کردند + فیلم

زنجان -ایرنا- جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های استان روز یکشنبه در پی شهادت سید حسن نصرالله به عزاداری و سوگواری پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این مراسم که در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد با بیان اینکه جنوب لبنان زمانی در اشغال رژیم صهیونیستی بود، افزود: سید حسن نصرالله با حداقل‌ها این منطقه را آزاد کرد.

حجت الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این سالها به دنبال جبران این شکست ها بود، افزود: آنها با ترور سید حسن نصرالله به دنبال سرپوش گذاشتن به نسل کشی در غزه بودند و گمان کردند به اهداف خود رسیده اند درحالیکه هزاران سید حسن تربیت شده اند و امیدواریم استقامت ها، پایداری ها و پشتکارهای محور مقاومت به زودی به نابودی رژیم منحوس صهیونیستی و آزادی قدس شریف منجر شود.

بیگدلی با بیان اینکه طبق فرموده قرآن نباید به ظالمین و مستکبرین تکیه کرد، افزود: آنها همدست شیطان و دشمن بشریت هستند و امروز ادعای حقوق بشری، دگر دوستی و حقوق شهروندی آنها دیگر برای هیچکس ارزشی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه ادعای آنها درخصوص حقوق کودکان و زنان نیز در جهان رنگ باخته است، گفت: رژیم صهیونیستی به تایید و کمک آنها زنان و کودکان بی گناه فلسطین و لبنان را می کشد و از هیچ کدام از مدعیان حقوق بشر و حقوق کودکان و زنان صدایی در نمی آید.

به گزارش ایرنا، در آستانه یکسالگی نسل‌کشی مردم فلسطین، رژیم غاصب صهیونیستی دست به جنایت بزرگی زد، ارتش این رژیم شامگاه جمعه ۶ مهرماه ۱۴۰۳ با حمله جنون آمیز به ضاحیه جنوبی لبنان، مقر فرماندهی حزب الله را مورد حمله قرار داد، در این حمله که از بمب‌های سنگرشکن دوهزار پوندی استفاده شده بود سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت در برابر رژیم جعلی اسرائیل به آرزوی دیرینه خود دست یافت و به شهادت رسید.

سید حسن نصرالله که به سید رهبران جهان عرب مشهور بود به خاطر پافشاری بر اصول و ارزش‌های خود در دفاع از مظلومان و مبارزه قاطع با استکبار لقب سید مقاومت و آزادی را گرفت.

براساس این گزارش، رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کرد.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهرا یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha