فرماندار ویژه مهاباد: محور مقاومت مقتدرتر از گذشته به مسیر خود ادامه می دهد

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: محور مقاومت مقتدرتر از گذشته به مسیر خود ادامه داده و هیچکدام از اهداف رژیم منحوس صهیونیستی با ترور فرماندهان محقق نخواهد شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز یکشنبه در تجمع محکومیت جنایات اخیر جبهه رژیم صهیونیستی به ویژه شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان افزود: ترور فرماندهان ارشد حزب الله و حماس طی چندماه گذشته هیچ خللی در راه دفاع از جبهه حق و مقابله با زورگویان وارد نکرده و نخواهد کرد.

وی اضافه کرد: هزاران فرمانده و نیروی آموزش دیده و گمنام حزب اللهی اکنون آماده جانشینی شهیدان و تداوم راه محور مقاومت هستند.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: نبود شخصیت بزرگ چون سیدحسن نصرالله اگرچه برای جهان اسلام و محور مقاومت خسارت بار بوده ولی تاریخ نشان داده که جنایات نه تنها موجب تضعیف مقاومت نمی شود بلکه این جبهه قوی تر از گذشته مسیر خود را ادامه می دهد.

عباسی با بیان اینکه جنایات رژیم صهیونیستی با حمایت و پیشتیبانی آمریکا و متحدان آنها صورت می گیرد، افزود: سیدحسن نصرالله در راه دفاع از زنان و کودکان بی گناه و مسلمانان اهل سنت به آرزوی دیرینه خود که همان شهادت بود، رسید.

وی یاد آور شد: دغدغه این مجاهد بزرگ تنها دفاع از مسلمانان مظلوم بود و همواره از سکوت کشورهای عربی در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی ابراز تاسف می کردند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد. این منابع تاکید کردند یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است. به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha