پنج پژوهشگر دانشگاه علوم پزشکی قزوین در فهرست برترین‌های جهان

قزوین - ایرنا - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی قزوین از حضور چهار تن از اعضای هیات علمی و یک تن از کارکنان بر اساس گزارش دانشگاه استنفورد در فهرست پژوهشگران برتر جهان در سال ۲۰۲۴ خبر داد.

دکتر سید مهدی میرهاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دکتر امیر پاکپور حاجی آقا، دکتر زینب علیمرادی، دکتر روح الله کلهر و دکتر ادریس کاکه در فهرست منتشر شده برای سال ۲۰۲۴، چهار نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی قزوین و دکتر مهران علیجان زاده، کارشناس مرکز تحقیقات عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، در میان ۲ درصد از تاثیرگذارترین پژوهشگران جهان قرار گرفتند.

وی ادامه داد: انتخاب پژوهشگران ۲ درصد برتر بر اساس معیارهایی مانند تعداد استناد به مقالات، جایگاه نویسنده در مقاله و همکاری‌های مشترک انجام می شود و این فهرست با تاکید بر استنادها به مقالات، علاوه بر تعداد تولیدات علمی بر کیفیت مقالات تمرکز دارد.

دکتر میرهاشمی گفت: خوشبختانه در سه سال گذشته، تعداد پژوهشگران برتر پر استناد دانشگاه، افزایش یافته و امیدواریم با ادامه روند رو به رشد فعلی و حمایت مسوولان دانشگاه از پژوهشگران فعال، شاهد حضور تعداد بیشتری پژوهشگر برتر جهان از دانشگاه، در سال‌های آینده باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha