۸ مهر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85612074
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تجمع دانشجویان دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی اهواز در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستی

اهواز - ایرنا - جمعی از مسئولان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا، جنایات تروریستی رژیم غاصب اسرائیل و به ویژه ترور شهید سید حسن نصرالله را محکوم کردند.

به گزارش ایرنا جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز یکشنبه هشتم مهرماه همزمان با دیگر دانشجویان سراسر کشور با تعطیلی کلاس‌های درس و برپایی تجمع علیه رژیم کودک‌کش صهیونیستی حمایت خود از مردم مظلوم غزه و لبنان اعلام کردند.

دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در این تجمع با سر دادن شعار «مرگ براسرائیل» «مرگ بر آمریکا» در محکومیت جنایت تروریستی رژیم غاصب اسرائیل و ترور شهید سید حسن نصرالله نسبت به این جنایات اعلام انزجار خود را بیان کردند.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدمهدی شفیعی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت به واسطه از دست دادن عزیزان و فرماندهان خود، از خداوند صبر می‌خواهد تا برای جهاد فی سبیل الله آماده تر شوند.

تجمع دانشجویان دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی اهواز در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستی

وی افزود: به فرموده پیامبر اکرم (ص) بعد از اسلام هیچ چیزی شریف‌تر از جهاد در راه خدا نیست البته در این راه نیاز به صبر و استقامت است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گفت: امروز سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت با دریایی از بشارت های الهی مواجه هستند همچنین صحنه‌هایی از جهاد و مقاومت در مقابل ما قرار دارد.

وی افزود: ما امروز آمده ایم تا بگوییم به دستور ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته و با درک از شرایط و موقعیت جهاد، از هیچ چیزی در راه خدا دریغ نخواهیم کرد.

تجمع دانشجویان دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی اهواز در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستی

حجت الاسلام و المسلمین شفیعی گفت: ما آرزوی شهادت داریم و دشمن نمی‌داند که با تهدیدهای خود، ما را نسبت به تحقق آرزوهایمان نزدیک‌تر می کند.

بر اساس این گزارش، هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محلات مسکونی محله حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

درپی این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی، حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره قضایای اخیر لبنان پیام مهمی را صادر و تصریح کردند: جنایتکاران صهیونیست بدانند بسیار کوچک‌تر از آنند که به ساخت مستحکم حزب‌الله لبنان صدمه‌ مهمی وارد کنند.

ایشان فرمودند: همه‌ نیروی مقاومت منطقه در کنار حزب‌الله و پشتیبان آن است. سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد.

تجمع دانشجویان دانشگاه‌ علوم‌ پزشکی اهواز در محکومیت جنایات رژیم‌ صهیونیستی

رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه مردم لبنان فراموش نکرده‌اند که در روزگاری نظامیان رژیم غاصب تا بیروت را زیر چکمه قرار می‌دادند، این حزب‌الله بود که پای آنان را قطع کرد و لبنان را عزیز و سربلند ساخت تاکید کردند: امروز هم لبنان به حول و قوه‌ الهی دشمن متجاوز و خبیث و روسیاه را پشیمان خواهد کرد. بر همه‌ مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب و ظالم و خبیث آن را یاری کنند.

حزب‌الله لبنان روز گذشته در بیانیه خود اعلام کرد که سید حسن نصرالله در حمله جنایتکارانه عصر جمعه به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha