پیام تسلیت فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در پی شهادت سید حسن نصرالله

اراک-ایرنا- فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با انتشار پیامی شهادت سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله را ملت لبنان و جبهه مقاومت تسلیت و گفت.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی در این پیام که نسخه‌ای از آن عصر یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: شرایط کنونی جبهه مقاومت به ویژه در سال‌های اخیر نشان داده است رویکرد مردمی و خیزش امت اسلامی با بیداری ملت‌های مسلمان شکست قابل توجهی را بر پیکره دشمن و جنایتکاران بشری به ویژه رژیم صهیونیستی وارده است و این حرکت‌های بزدلانه در ترور رهبران جبهه مقاومت توقفی در مسیر عزتمندانه آزادی قدس و برقراری حکومت اسلامی نخواهد داشت.

سردار عمو مهدی استمرار حرکت قوی‌تر و منسجم‌تر حزب الله با توان پرشتاب تر را یادآور شد و افزود: رژیم صهیونیستی خیال باطل و تصور اشتباهی را دنبال می‌کند که با حذف فرماندهان به خواسته خود می‌رسد اما خودشان می‌دانند که پیکره جبهه مقاومت قوی‌تر از آن است که می‌پندارند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله افزوده است: رژیم صهیونیستی نه درمقابل یک گروه و تشکیلات و سازمان بلکه در مقابل یک امت قرار دارد امتی که به یاری خدا و نوید قرآن کریم شکست را برای آل صهیون رقم خواهد زد و این پیروزی نزدیک خواهد بود.

سردار عمومهدی در ادامه آورده است: امروز مسلمین و به ویژه شیعیان آگاه و بیدارتر از هر زمانی در میدان حضور دارند و بی شک و یقینا این تفکر ایستادگی و مقاومت است که سازش را رد می کند و فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) را در جغرافیای این عالم می‌گستراند.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی لبنان عصر شنبه در بیانیه‌ای، شهادت «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله را تایید کرد؛ هواپیماهای رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه محله مسکونی حاره حریک در ضاحیه بیروت را به شدت و به صورت پیاپی بمباران کردند.

برخی منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که حمله به ضاحیه جنوبی بیروت با هشت تا ۱۲ جنگنده در آن واحد انجام و از بمب‌های سنگرشکن ۲ هزار پوندی آمریکایی استفاده شد.

این منابع تاکید کردند ظاهراً یکی از بمب‌هایی که در این حمله مورد استفاده قرار گرفته، برای اولین بار است که توسط نیروی هوایی رژیم صهیونیستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وزارت بهداشت لبنان در پی این حمله تروریستی، براساس آمار اولیه خود اعلام کرد که پیکر ۶ شهید و ۹۱ زخمی از زیر آوار ساختمان خارج شده است.

به دنبال این حمله، حزب الله لبنان از جمعه شب گذشته تاکنون مواضع نظامی و شهرک های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را آماج حملات متعدد موشکی و راکتی خود قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha