مانع‌زدایی از سرمایه‌گذاری راهکار رونق تولید در آذربایجان غربی است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی گفت: مانع زدایی از سرمایه گذاری و جلب مشارکت مردم از راهکارهای مهم رونق تولید در استان است که باید همه مسوولان به این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش ایرنا محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در جلسه توسعه سرمایه گذاری آذربایجان غربی افزود: توجه به ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و گردشگری در استان با فراهم کردن امکانات لازم ضروری است و باید در این بخش هم به سمت مانع زدایی از حضور سرمایه گذاران حرکت کرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت پرورش اسب و صادرات آن در کنار مبحث ورزشی و تفریحی در استان فراهم است.

وی ادامه داد: طی سفر به اقلیم کردستان عراق و گفت وگو با مسوولان این اقلیم، استقبال از این موضوع وجود داشت و لازم است با حمایت از سرمایه گذاران زمینه ها و بستر های اجرایی آن فراهم شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به ظرفیت‌های استان در این باره اظهار کرد: در راستای حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل امور آنان مرکز سرمایه گذاری در اداره کل اقتصاد و دارایی آذربایجان غربی راه اندازی شده است.

معتمدیان گفت: ایجاد بستر های لازم برای این موضوع ضروری بوده و لازم است سرمایه گذاران طرح های خود را ارایه کنند.

وی با تاکید بر شناسایی و رفع موانع سرمایه گذاری در استان ادامه داد: منابع طبیعی و اداره کل ورزش جوانان نیز اگر پیشنهاداتی در این زمینه دارند لازم است جمع‌بندی کرده و ارایه شود.

در این نشست طرح ایجاد مجتمع ورزشی و تفریحی اسب‌سواران در استان و ایجاد گلخانه در منطقه سرو ارومیه بررسی شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha